نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت اصلی شهرستان اردستان که بارها پیگیر آن بودیم، موضوع اشتغال است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در اردستان، سید صادق طباطبایی نژاد امروز، پنجشنبه در کارگروه برنامه ریزی شهرستان که در فرمانداری اردستان برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت اعتباری کشور در شرایط کنونی مناسب نیست و این اعتبار به طور کامل محقق نمی شود. باید از اعتبارات استانی و ملی در جهت حل مشکل شهرستان کمک گرفت.
وی با بیان اینکه اولویت اصلی شهرستان اردستان که بارها پیگیری آن بودیم، اشتغال است، افزود: همه دستگاه ها باید در جهت رفع مشکلات این اولویت و ایجاد زیرساخت ها تلاش کنند. برای اینکه بتوانیم زیرساخت های مورد نیاز اشتغال را در شهرستان برطرف کنیم، نیاز به اعتبارات ملی داریم.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مهمترین زیرساخت های مورد نیاز شهرستان، موضوع برق است، اضافه کرد: مهمترین موضوع در این بخش تبدیل پست برق سیار شهر مهاباد به ثابت است و رایزنی هایی در این خصوص با وزیر نیرو انجام داده ایم. به طور کلی همه باید موضوع سرمایه گذاری در منطقه را تسهیل کنیم.
طباطبایی نژاد با بیان اینکه سال گذشته دستور تخصیص اعتبارات مناسبی از سوی مسئولان کشوری داده شد که تاکنون مقدار قابل ملاحظه آن وصول شده است، افزود: اقدامات قابل توجهی در بخش راه، ورزش، بهداشت و بهسازی روستاها صورت گرفته است. البته در موضوع ترمیم جادها و به خصوص راه های روستایی مقداری ضعیف عمل شده است.
وی با بیان اینکه وضعیت بد جاده های روستایی یکی از مطالبات اصلی این شهرستان است، گفت: با توجه به اینکه اردستان بیشترین میزان جاده روستایی کشور را دارد به تازگی اقداماتی در جهت بهسازی محورهای روستایی آغاز شده است که نیاز به مساعدت استان دارد.
نماینده مردم اردستان در مجلس با اشاره به تخصیص بخشی از اعتبارات تملک دارایی برای احداث ساختمان جدید برخی از ادارات، گفت: با تخصیص اعتبارات بودجه شهرستان به ساختمان موافق نیستم. بودجه هایی که برای تملک داریی اختصاص داده می شود باید اولویت بندی شود. البته برخی از ساختمان ادارات وضعیت خوبی ندارند که باید به غیر از اعتبارات استانی، برای آن برنامه ریزی کرد.
کد خبرنگار: ۱۳۰۹۵

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.