فرماندار آران و بیدگل گفت: سلامت روانی و توازن اجتماع با حضور زنان شکل می گیرد و این از اهداف اولیه شکل گیری انقلاب بود.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در آران و بیدگل، اسماعیل بایبوردی امروز، پنجشنبه در مراسم افتتاح کانون والیبال دختران هلال منیر آران و بیدگل، اظهار کرد: حضور و فعالیت بانوان و دختران زمینه ساز سلامت اجتماعی و شور و نشاط خانواده است، موضوعی که در روزگار قبل از انقلاب وجود خارجی نداشت.
وی افزود: از فردای پیروزی انقلاب، توجه به حضور و فعالیت بانوان در دستور کار قرار گرفت تا به سلامت و نشاط روحی و جسمی زن توجه شود، یکی از شاخصه های پیشرفت جوامع حضور دختران و زنان در فعالیت اجتماعی و ورزشی است.
فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: البته در کنار دولت ها حضور پر رنگ خیرین در ساخت اماکن ورزشی و فرهنگی کمک زیادی به تحقق حضور موثر دختران و بانوان در اجتماع و صحنه های ورزشی داشت، در بسیاری از زمینه ها خیرین از دولت ها پیشی گرفتند و به واقع جهادگران صحنه های فرهنگی، اقتصادی و ورزشی شده اند.
بایبوردی گفت: همه ما در این زمان مدیون افرادی هستیم که دیروز، برای آرامش، امنیت و استقلال ما جان خود را فدای امروز ایران اسلامی کردند و در واقع یاد و خاطره شهیدان ایران برای همیشه تاریخ ماندگار است.
کد خبرنگار: 13094

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.