به گزارش ایرنا، نماینده مردم شهرستانهای نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت و اعتلای خود را مدیون شهدا و خانواده آنان می داند و ما باید تلاش کنیم تا با تمام وجود در خدمت خانواده معظم شاهد و ایثارگر باشیم.
عباسعلی پوربافرانی افزود: شهدا نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی و دشمنان انقلاب هستند.
وی خاطرنشان کرد: شهیدان برای دفاع از استقلال و سرافرازی کشور تمام هستی خود را فدا کردند.
فرماندار خور و بیابانک گفت: تمامی پیشرفت ها و موفقیت های امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف مرهون رشادت ها و جانفشانی های شهدا در دفاع از کیان کشور است.
عباس بلانیان ادامه داد : از خود گذشتگی و دلاوری شهید حریم امنیت عباس کوهی زبانزد خاص و عام است و این شهید بزرگوار می تواند الگویی ارزشمند برای جوانان ایران اسلامی باشد.
به گفته وی خانواده های شهدا در ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان های امام راحل و دستاوردهای خون شهداء در کشور مهمترین نقش را ایفا می کنند.
وی اضافه کرد: خانواده های شهدا الگوی ایثار و مقاومت هستند که از بهترین امانت الهی خود که فرزندانشان بود در راه تثبیت آرمانهای انقلاب گذشتند.
شهید عباس کوهی متولد 16 آذر 1368 در روستای ابراهیم آباد خور و بیابانک درسال 92 وارد سپاه شهرستان شد و با مدرک کاردانی مکانیک خودرو در قسمت فنی مهندسی ناحیه مقاومت بسیج مشغول به خدمت بود، او در حمله انتحاری تروریست‌ های تکفیری به اتوبوس حامل حافظان مرزهای میهن اسلامی در جاده خاش - زاهدان به شهادت رسید.
در این حادثه تروریستی 27 نفر از فرزندان وطن شهید شدند.
شهرستان خور و بیابانک 119 شهید والامقام و 175 جانباز و 9 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
/6026/9860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.