دهیار روستای سراور گلپایگان گفت: قبل از اینکه آب شرب روستا به تصفیه‌خانه متصل شود فشار آب مطلوب بود، اما اکنون آب کیفیت خوبی دارد ولی فشار ندارد.

حسن خوبان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در گلپایگان، اظهار کرد: از زمانی که آب شربِ روستای سِراوَر به تصفیه‌خانه وصل شده است شاهد افت فشار آب هستیم و این مشکل عمده‌ای است که اکنون چند روستا را درگیر کرده است.

وی ادامه داد: مردم این مشکل خود را به آب و فاضلاب روستایی اعلام می‌کنند، اما تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است. فشار آب در این روستا به حدی کم است که آبگرمکن های دیواری حدوداً تا ساعت 2 نیمه‌شب روشن نمی‌شود.

دهیار روستای سراور گفت: قبل از اینکه آب شرب روستا به تصفیه‌خانه متصل شود فشار آب با وجودی که از چاه بود مطلوب بود، اما اکنون آب کیفیت خوبی دارد، ولی فشار ندارد. در ابتدا که به تصفیه‌خانه متصل شدیم فشار آب خوب بود اما بعد از مدتی شاهد افت فشار هستیم.

خوبان افزود: در جلسات فرمانداری این موضوع را مطرح کردم، همچنین تماس‌هایی با آب و فاضلاب داشتیم، چندبار هم کارشناسان بازدید کردند و می‌گویند خوب است، ولی مردم ناراضی هستند. از دهیارهای دیگر مخصوصاً دهیار روستای زرنجان نیز این مشکل را می‌شنوم. می‌گویند ورودی به مخزن 20 لیتر بر ثانیه است، اما جوابگو نیست.

کد خبرنگار:13083


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.