امام جمعه موقت اصفهان گفت: در فضای مجازی، آمریکایی‌ها پروژه تخریب ایران را با طرح"ایران دیس اینفو" در پیش گرفتند که یک کار بسیار ناچیز بود، چراکه مگس نمی‌تواند جلوی حرکت قطار را بگیرد.

محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در خصوص پروژه آمریکایی "ایران دیس اینفو" و شکست این پروژه، اظهار کرد: پروژه "ایران دیس اینفو" که بر علیه جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی تبلیغ می‌کرد یکی از پروژه‌های کوچک استکبار در میان هزاران پروژه‌ای است که علیه ملت ایران به کار بسته‌اند. 40 سال است که یکی پس از دیگر، پروژه داشتند که به فضل خدا چیزی جز ناکامی و شکست نصیب آنان نشد.

وی افزود: از آغاز جنگ 8 ساله، تجاوز به خاک ایران را به عراق خط  دادند و در همان گام اول شکست را تجربه کردند. این خاطرات باید مرور شود تا همه بدانند که آمریکای جهان خوار چه توطئه‌هایی را علیه ملت ایران ترتیب داد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه آمریکایی‌ها تجربه شکست را در جبهه عراق و سوریه و لبنان هم چشیدند، گفت: این شکست‌ها یکی پس از دیگری متوجه آمریکایی‌ها شده و به همین دلیل کینه آنان به نظام و انقلاب اسلامی دوچندان می‌شود.

رهبر تصریح کرد: وقتی ترامپ مخفیانه برای بازدید از نیروهای نظامی آمریکا به عراق می‌رود خود نشان از ضعف آمریکا دارد که البته مردم هوشیار عراق در برابر توطئه‌های ترامپ در عراق ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: رفتار ترامپ در برجام اعتباری برای آمریکا در جهان نگذاشته است. ذات طبیعی آمریکا طراحی توطئه است و امام راحل به درستی فرمودند که آمریکا، شیطان بزرگ است. قرآن می‌فرماید"دشمنی دشمنان دین، شکست خورده است" و امروز هم می‌بینیم که چنین شده است.

امام جمعه موقت اصفهان، گفت: در فضای مجازی پروژه تخریب ایران را در پیش گرفتند که یک کار بسیار ناچیز بود و به اذعان خودشان "ایران دیس اینفو" شکست خورد و دیگر برای این پروژه هزینه نمی‌کنند. مگس که نمی‌تواند جلوی حرکت قطار را بگیرد. آمریکا همان مگسی است که در برابر قطار قدرتمند انقلاب که در کشور و در بسیاری از کشورهای دیگر آرمان‌های آن تثبیت شده، ایستاده است و این پروژه از اول محکوم به شکست بود.

رهبر افزود: در همین روزهای اخیر در مجلس نمایندگان آمریکا در برابر ترامپ و سیاست‌های او ایستادند. بنابراین از این حرکت‌های زبون و ناچیز، انقلاب اسلامی لطمه نمی‌خورد.

وی اظهار کرد: اما آن چیزی که مهم است این است که مسئولان کشور، جبهه درونی را قوی کنند، به این معنا که مردم را راضی نگه دارند. مردم ما آن‌قدر بزرگ هستند که در برابر مشکلات برای اینکه دشمن سو استفاده نکند لب باز نمی‌کنند. باید جلوی گرانی‌ها گرفته و به اقشار محروم خدمت‌رسانی شود. از مکر دشمن نباید هیچ‌گونه هراسی داشته باشیم و تنها باید جبهه داخلی را قوی کنیم و کمر به خمت مردم ببندیم.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: وقتی آمریکا می‌بیند که اسرائیل از غزه با 80 موشک شکست می‌خورد و به ذلت می‌افتد مسلماً متوجه می‌شود که از طریق فضای مجازی نمی‌تواند با ایران اسلامی مقابله کند. اینکه در فضای مجازی پول هنگفت خرج کنند و علیه انقلاب اسلامی تبلیغ کنند کار بسیار ناچیزی است و خودشان هم ناتوانی‌شان را درک می‌کنند، اما از آنجا که انسان‌های بی‌ایمان نوری در دلشان نیست، مرتب دست به توطئه‌هایی می‌زنند که چیزی جز ضرر و زیان برای آن‌ها و استحکام برای نظام ما در بر ندارد.

به گزارش ایسنا؛ وزارت امور خارجه آمریکا برای پروژه ضد ایرانی "ایران دیس اینفو" یک و نیم میلیون دلار هزینه کرده بود تا در فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی ایران تبلیغ شود. چند روز پیش آمریکا اعلام کرد این پروژه شکست خورده است و برای آن دیگر هزینه نمی‌کند.

کد خبرنگار: 13040


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.