نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از مدیران استان، پاسخگوی نمایندگان مردم در مجلس نیستند و اگر این روند را ادامه دهند نامشان را رسانه‌ای می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، سید ناصر موسوی لارگانی، عصر امروز(شنبه) در جلسه شورای اداری استان اصفهان، اظهار کرد: در بحث آب کشاورزی، آبی که هم اکنون در زاینده رود جاری است باعث رضایت کشاورزان شده است که بدون شک در سال رونق تولید خدمت ارزنده ای به بخش کشاورزی شده است.

وی افزود: هم اکنون سامانه آبرسانی آب اشامیدنی به 5 میلیون و 200 هزار نفر در استان آب تمیز می‌رساند، اما باید متوجه باشیم که این سامانه آبرسانیِ آب شرب، فقط برای یک میلیون 300 هزار نفر پیش بینی شده است. اما با وجود تمام مشکلات مدیریت آب به خوبی انجام شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان، تصریح کرد: امسال دشمن تمام فشارهای خود را وارد می کند و قصد دارد نظام اسلامی را وادار به تسلیم کند. نباید از تحریم‌ها بترسیم هرچند خودمان گاهی خود تحریمی می کنیم.

موسوی لارگانی گفت: در استان اصفهان بعضی از استعلام هایی که از برخی ادارات می شود گاهی تا چند ماه به طول می انجامد. این معطل نگه داشتن سرمایه گذار در راستای رونق تولید است!؟ سنگ جلوی پای سرمایه گذاران نیندازیم چرا که هر شخصی که می تواند حتی یک شغل ایجاد کند باید دستش را ببوسیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از برخی مدیران استان که جواب نمایندگان مردم در مجلس را نمی دهند، تصریح کرد: در این جلسه نمی خواهم نام این مدیران را بیاورم، اما اگر این روند ادامه داشته باشد و این مدیران همچنان پاسخگوی منتخبان ملت در مجلس نباشند، بدون شک نام آنان را رسانه ای خواهم کرد.

وی در همین خصوص افزود: گاهی یک نماینده به مدیری نامه می نویسد، اما 9 ماه طول می کشد تا آن مدیر جواب نماینده مردم در مجلس را بدهد. بی احترامی به منتخبان مردم در مجلس به هیچ وجه قابل قبول نیست.

کد خبرنگار: 13040


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.