به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان اصفهان با حضور معاون اول قوه قضائیه در سالن کوثر با بیان اینکه خوشبختانه مشکل عمده ای در استان وجود ندارد، افزود: یکی از مشکلات اساسی وضعیت زندان اصفهان بوده که در شان نظام جمهوری اسلامی نیست.
وی با اشاره به بازدید هفته گذشته خود از زندان اصفهان تصریح کرد: متاسفانه وضعیت این زندان مناسب نیست به همین دلیل معاونت عمرانی استانداری در جهت استانداردسازی این زندان با رعایت ضوابط و مقررات برنامه ریزی کرده است.
رضایی ادامه داد: آمادگی، همراهی و همنوایی خود را با دستگاه قضایی اعلام می کنم تا در جهت خدمت به مردم و مشکلاتی که مردم با آن هم نوا هستند گام برداریم.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان اصفهان هماهنگی و همزبانی بین سطوح مختلف مدیریت به برکت حضور علما از جمله آیت الله مظاهری، آیت الله طباطبایی نژاد و آیت الله ناصری وجود دارد همچنین ارتباط و تعامل خوبی بین دستگاه های اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی وجود دارد.

** شعار محوری ریاست قوه قضائیه ایجاد تحول است
رئیس کل جدید دادگستری استان اصفهان در این آیین اظهارداشت: از سال ٦٧ تا ٩٣ در شهرستان های مختلف استان با مسئولیت های مختلف در خدمت مردم بودم.
محمدرضا حبیبی افزود: شعار محوری ریاست فعلی قوه قضاییه ایجاد تحول است اما باید به این نکته توجه کرد که نمی توان معجزه کرد زیرا کارها به صورت یک شبه حل نمی شود.
وی با بیان اینکه تحول خواسته همیشگی رهبری بوده است، تصریح کرد: تحول به این معنا نیست که در زمان روسای قبلی تحول ایجاد نشده است در دوره گذشته استفاده حداکثری از خدمات الکترونیک و جمع شدن ابلاغ سنتی و جذب نیرو از زحمات آیت الله آملی لاریجانی بود.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه استمرار تحولات مدنظر ریاست فعلی قوه قضاییه است، اظهارداشت: مهم ترین شاخصه تحول، افزایش جلب رضایتمندی مردم است که برای جلب بیشتر رضایت مردم باید به سمت آسیب ها حرکت کرد.
وی افزود: باید نشست هایی با سازمان هایی که تولید پرونده از سمت آنها بیشتر است صورت بگیرد تا حجم پرونده ها افزایش پیدا نکند همچنین باید از ظرفیت سازمان ها و بخش خصوصی بیشتر استفاده شود.
به گزارش ایرنا، رئیس قوه قضاییه طی حکمی 'محمدرضا حبیبی' را به سمت رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر و رئیس کل دادگستری استان اصفهان منصوب کرد.
حبیبی پیش از این رئیس کل دادگستری استان یزد بود.
9913/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.