به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی انصاری روز پنجشنبه به مناسیب روز ملی ارتباطات و روابط عمومی افزود: در عصر حاضر اگر نگوییم ارتباطات اولین عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر است، اما به جرأت می توان گفت یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی و شالوده و زیربنای سایر علوم قرن حاضر است.
وی خاطرنشان کرد : نقشی که در رشد فرهنگ و آداب و رسوم مردم جامعه با معرفی الگوهای عملی رفتاری ایفا می کنند و زمینه کنش ها و واکنش های اجتماعی را رقم می زنند.
انصاری ادامه داد : نهاد روابط عمومی که همواره ارتقای سطح علمی و معرفتی انسان های جامعه را سرلوحه فعالیت های خویش قرار داده با تکیه بر روش ها و ابزارهای خود و با بهره گیری از سایر قالب های اطلاع رسانی و با خلق و تولید پیام های موثر، سهم عمده ای در رشد آگاهی های مردم دارد.
به گفته وی روابط عمومی اگر به عنوان یک مسئولیت اجتماعی به این موضوع بنگرد بدون شک در زمره تاثیرگذارترین نهادهای فعال اجتماع قرار خواهد گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان تصریح کرد : وظیفه ای که آن را باید رسالتی فراتر از وظایف و ماموریت های سازمانی خود داشته و پرده از بخش دیگری از کارکردهای اجتماعی خویش بردارد.
م/س 6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.