به گزارش ایرنا، مهدخت بروجردی علوی روز چهارشنبه در گردهمایی روابط عمومی های اداره ها و خبرنگاران آران و بیدگل بیان کرد: کار روابط عمومی نباید تنها جنبه تبلیغاتی داشته یا بازتاب دهنده اخبار مثبت سازمان مربوطه باشد که در آن صورت از اصل خویش فاصله می گیرد.
وی بر اهمیت نقش روابط عمومی ها در حل مشکلات مردم و توسعه کشور اشاره کرد و افزود: جوهره کار روابط عمومی پاسخگویی است که باید در این بین اصل اخلاق و رضایت خدا هم در نظر گرفته شود.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در ادامه شرکت های دانش بنیان نوپا را راه پیشرفت کشور در شرایط کنونی دانست و عنوان کرد: باید این شرکت ها توسعه پیدا کنند و رویکرد دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز توجه به نوآوری و شرکت های نوپا است تا سرمایه گذارانی پیدا کنند که بتوانند ایده های دانشجویان را تبدیل به ثروت کنند.
وی با تاکید بر لزوم حمایت همه دستگاه های ذیربط از این مسیر اضافه کرد: کشور ما جایگاه بالایی در حوزه کسب و کارهای نو با ایده های خلاقانه دارد که باید با برنامه ریزی همه جانبه از ظرفیت آنها در راستای پیشرفت پایدار به خوبی استفاده کرد.
سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان هم یادآور شد: 600 مرکز آموزشی علمی کاربردی در کشور فعال است که از این میان 41 مرکز در استان اصفهان قرار دارد.
مهدی قیصری افزود: 31 مرکز از این میان فعال بوده و در 260 کد رشته محل پذیرش دانشجو دارد که بیشتر مهارتی هستند.

** ظرفیت آران و بیدگل در توسعه شرکت های دانش بنیان نوپا
فرماندار آران و بیدگل نیز در ادامه با اشاره به 130 میلیون دلار ارزآوری سالانه شهرستان آران و بیدگل با تولید 50 میلیون مترمربع فرش ماشینی گفت: این شهرستان ظرفیت بسیار بالایی در توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان نوپا دارد و در این زمینه اقدام های خوبی هم در حال شکل گیری است.
اسماعیل بایبوردی بیان کرد: شهرستان آران و بیدگل با وجود دریاچه نمک و نوار بند ریگ به طول 100 کیلومتر می تواند در زمینه نمک درمانی و ریگ درمانی به عنوان پایگاه کشور تعریف شود.
وی از آغاز مطالعات در این راستا خبر داد و تشریح کرد: راه اندازی شرکت های دانش بنیان در این حوزه جزو برنامه های آینده نزدیک مدیریت شهرستان است تا در نهایت کسب و کارهای نوین در راستای رونق تولید در آران و بیدگل شکل بگیرد.
فرماندار آران و بیدگل همچنین روز جهانی ارتباطات را فرصت خوبی برای تبیین هدف ها و ماموریت ها در حوزه ارتباطات و روابط عمومی ها برشمرد و گفت: کشور ما پیشینه افزون بر 65 ساله در این حوزه دارد که باید این ظرفیت بیشتر شناسایی شده و همگان بر این باور برسند که روابط عمومی تنها تولید خبر نیست.
به گزارش ایرنا، گردهمایی روابط عمومی های اداره ها و خبرنگاران آران و بیدگل به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.