احمد جمشیدی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی حاشیه هایی که در پایان بازی ذوب آهن ایران و الزوراء عراق در کربلا پیش آمد و تماشاگران عراقی، جو ورزشگاه را متشنج کردند، تصمیم گرفتیم مکان برگزاری مسابقه با النصر را تغییر دهیم.
ذوب آهن در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سه شنبه هفته گذشته در ورزشگاه کربلا به مصاف الزورا رفت و در پایان با تساوی 2 بر 2، جواز صعود به مرحله بعد را دریافت کرد. در پایان این دیدار، تعدادی از تماشاگران حریف به زمین بازی ریختند و با بازیکنان ذوب آهن به درگیری فیزیکی پرداختند.
جمشیدی بااشاره به تشکیل جلسه در هیات مدیره باشگاه ذوب آهن برای تغییر مکان برگزاری مسابقه با النصر افزود: در این جلسه مقرر شد برای جلوگیری از اتفاقات پیش بینی نشده دیگر و بدلیل اینکه میزبان بازی هستیم، مکان مسابقه را از کربلا به شهر دبُی امارات منتقل کنیم.
سخنگوی باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه در این پیوند با وزرات خارجه امارات مکاتبه کردیم اما آن کشور با تاخیر پاسخ نامه ما را داد و ای اف سی هم بدلیل تاخیر در پاسخ و پایان مهلت برای تغییر مکان، با این تصمیم مخالفت کرد.
وی گفت: ای اف سی اعلام کرد که باید بازی در مکان قبلی مشخص شده برگزار شود
به همین دلیل دیدار باید در شهر کربلای عراق برگزار شود.
جمشیدی یادآور شد: مشکلات رخ داده در ورزشگاه کربلا، ممکن است در هر جای دیگری هم اتفاق بیفتند، کشور عراق دوست و برادر ماست و ارتباطات خوبی با هم داریم.
وی اظهار داشت: هماهنگی لازم انجام خواهد شد و سرکنسول ما در عراق پیش بینی های لازم را انجام می دهد و مطمئن هستیم به یاری امام حسین(ع)، بازی برگزار خواهد شد و تیم النصر عربستان را شکست می دهیم و در گروه خود اول می شویم.
وی افزود: در نیم فصل دوم، ذوب آهن سیر صعودی خوبی داشت که نشان از درایت کادر فنی و بازیکنان با تعصب این تیم دارد.
به گزارش ایرنا، بدلیل کاهش و قطع ارتباطات سیاسی، دیدارهای تیم های ایرانی با عربستانی در کشور بی‌طرف برگزار می شود.
دیدار پایانی تیم های ذوب آهن ایران و النصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:30 روز سه شنبه 31 اردیبهشت سال جاری در شهر کربلا برگزار می شود.
پیش از این، ذوب آهن ایران با کسب تساوی مقابل الزوراء و النصر عربستان با پیروزی سه بر یک مقابل الوصل امارات، به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده اند و دیدار دو تیم می تواند سرگروه گروه A این مسابقات را مشخص کند.
در حال حاضر تیم ذوب آهن ایران با 11 امتیاز در صدر گروه خود و النصر عربستان با 9 امتیاز در رده دوم این گروه است.
8114/6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.