رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در راستای بهبود محیط کسب و کار، زمینه برای حضور فعال تشکل‌ها و انجمن‌های تخصصی در اتاق بازرگانی اصفهان فراهم است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مسعود گلشیرازی در دیدار هیات‌مدیره سندیکای برق استان اصفهان تصریح کرد: حضور تشکل‌ها و انجمن‌ها زمینه حضور نخبگان هر بخش را فراهم  و جریان دانش و تجربه را به یکدیگر نزدیک می‌سازد.

وی با اشاره به فعالیت مرکز پیمانکاری فرعی (SPX) و کمیته توسعه فناوری و سرمایه‌گذاری اصفهان (ITDO) در اتاق بازرگانی اصفهان خاطرنشان کرد: سندیکای برق می‌تواند به‌عنوان معین و همراه این بخش نقش مهمی در سیاست‌گذاری و فعالیت این بخش‌ها داشته باشد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان از تشکل‌های اقتصادی استان خواست با همکاری و همراهی اتاق بازرگانی زمینه تحول در اقتصاد شهر را فراهم کنند و در شرایط رکود تورمی و نرخ بالای بیکاری استان همدلی تشکل‌ها برای ایجاد تحرک در اقتصاد شهر می‌تواند امیدآفرین باشد.

گلشیرازی از فعالان صنعت برق خواست که مرکز رشد برق و صنایع الکترونیک در استان اصفهان را با همکاری اتاق بازرگانی راه‌اندازی کنند.

علی صفرنورالله رییس سندیکای برق استان اصفهان در این دیدار توسعه کسب و کار را یکی از مهمترین وظایف تشکل‌های اقتصادی برشمرد و گفت: سندیکای برق آمادگی همکاری با اتاق بازرگانی در موضوعت مختلف از جمله توسعه کسب و کار فعالان اقتصادی دارد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.