به گزارش ایرنا، احداث کانال هدایت آب های سطحی، ساماندهی خیابان شیخ بهایی، زیرسازی و آسفالت کوی کارمندان، بازسازی قنوات سطح شهر، ایستگاه پمپاژ و انتقال پساب، سرویس بهداشتی، خیابان کشی و آسفالت معابر، فرهنگسرای مسکن مهر و ورزشگاه مسکن مهر از جمله این طرحهاست که با حضور عباس رضایی افتتاح شد.
مجتمع تجاری خدماتی و تفریحی قلب شهر، از مهمترین این طرح ‌هاست که در زمینی به وسعت 24هزار مترمربع با صرف بالغ بر 2 هزار و 200میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.
شهردار شاهین شهر در مراسم افتتاح این طرحها گفت: ساماندهی پیاده روهای بلوار اصلی سطح شهر، تهیه و نصب علائم ترافیکی و خط کشی و احداث پارک های محله ای از مهمترین اقدامات شهرداری شاهین شهر است.
حمید عشقی افزود: جاده سلامت بطول پنج کیلومتر، مسیر دوچرخه سواری در مرکز شهر و احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر از آزادراه معلم به شاهین شهر و گرگاب نیز برنامه ریزی شده است که در سال 98 اجرایی خواهد شد.
وی اظهار داشت: مجتمع تجاری خدماتی و تفریحی قلب شهر(سیتی سنتر)، نخستین طرح مشارکتی شهرداری و شورای اسلامی شهر با سرمایه گذاری بخش خصوصی است که 36.2 آن سهم شهرداری و 63.8 درصد سهم سرمایه گذار است.
عشقی اضافه کرد: آورده شهرداری در این طرح چهار هزار و500 مترمربع زمین و پروانه ساختمانی و آورده سرمایه گذار 27 هزار مترمربع زیربنا شامل 2 طبقه پارکینگ، هایپر مارکت طبقه همکف و واحدهای تجاری در طبقه اول، واحدهای تجاری و تالار یکهزار متر مربعی و طبقه سوم مجموعه تریا، شهربازی و واحدهای اداری و بام سبز و مجموعه رستوران های سنتی و فضاهای وی ای پی است.
وی بااشاره به این که ارزش ریالی این مجموعه بیش از 2 هزار و200 میلیارد ریال است که حدود900 میلیارد ریال آن جزو سهم شهرداری است، گفت: روزانه بطور متوسط 150 نفر در این مجموعه مشغول بکار خواهند بود که با بهره برداری کامل از آن به600 نفر می رسد.
شهردار شاهین شهر تصریح کرد: 2 طرح عمرانی و خدماتی را در آینده در دستور کار داریم که به حمایت استاندار نیاز دارد.
وی افزود: هزینه اجرای مرحله اول ریل گذاری طرح مترو شاهین شهر به اصفهان به طول 13.1 کیلومتر 55 میلیون دلار برآورد شده است .
عشقی گفت: شاهین شهر بعنوان نمونه(پایلوت) شهر هوشمند در استان اصفهان شناخته شده که با توجه به زیرساخت های موجود امیدواریم بتوانیم این شهر را بعنوان شهر هوشمند معرفی کنیم.
شاهین شهر، مرکز شهرستان شاهین شهر و میمه در20 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
طبق آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، جمعیت این شهرستان بیش از 234 هزار نفر است.
/6027/7150
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.