به گزارش ایرنا، حمیدعلی عباس صمیمی روز شنبه در همایش تجلیل از افتخارآفرینی ورزشکاران جانباز و معلول اصفهان در سالن اجتماعات بیمارستان میلاد اصفهان افزود: ایران در پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو رتبه پانزدهم را کسب کرد و قصد داریم با حمایت ها و برنامه ریزی های بیشتر در مقم کشورمان را در آوردگاه پاراالمپیک پیش رو ارتقا داده و تک رقمی کنیم.
وی با اشاره به کسب مقام سوم ایران در رقابت ‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا خاطرنشان کرد: این رده نشان داد که میزان انگیزه، توانایی و قدرت ورزشکاران این مجموعه بسیار زیاد است و حتی می‌ توانند بهترین نتایج را در رقابت‌ های بین‌المللی از آن خود کنند.
رییس فدراسیون جانبازان و معلولان ادامه داد: تشویق هر چه بیشتر برای روی آوری به ورزش، نخست باید برای حفظ و ارتقای سلامت باشد و در گام های بعدی توانمندسازی، امید به زندگی و موفقیت را برای مردم به ارمغان آورد.
صمیمی با اشاره به اهمیت روحیه پهلوانی نزد ورزشکاران تصریح کرد: صفت یاد شده باید در بین همه ورزشکاران و مردم پرورانده شود و افزایش پیدا کند.
همایش تجلیل از افتخارآفرینی ورزشکاران جانباز و معلول استان اصفهان در سال 97 روز شنبه با هدف تقدیر از ورزشکاران، مربیان و داوران این مجموعه در سالن اجتماعات بیمارستان میلاد اصفهان برگزار شد.
سومین دوره بازیهای پاراآسیایی 2018 مهر پارسال به میزبانی جاکارتا اندونزی آغاز شده و با کسب جایگاه سومی کاروان ورزشی ایران پس از کشورهای چین و کره جنوبی برای نخستین بار در ادوار بازیها پایان یافت.
کاروان 25 نفره ورزشکار معلول و نابینای اصفهان که 12 درصد از تیم ایران در پاراآسیایی 2018 جاکارتا را تشکیل داد به درستی شعار « ما می توانیم » را با کسب 21 مدال رنگارنگ به اثبات رساند.
المپیک تابستانی 2020 از تاریخ 24 ژوئیه (3 مرداد 1399) تا 9 اوت سال 2020 (19 مرداد 1399) به میزبانی شهر توکیو در کشور ژاپن برگزار خواهد شد و پس از آن رقابت های پارالمپیک در این شهر برگزار می شود.
پیشتر بازی‌های المپیک تابستانی 1964 نیز در توکیو برگزار شده بود.
6020/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.