آندری هوراک روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور در دیدارهای متعدد و در کشورهای گوناگون به کسب هرچه بیشتر تجربه ورزشکاران کمک می کند و این موضوع باعث هر چه بهتر شدن تنیسورها خواهد شد.
وی درباره بازی نهایی با آرتور کوکاسیان از روسیه تصریح کرد: مسابقه سختی بود و حریف در تکنیک های مختلف توانایی بالایی داشت، اما توانستم با سرویس های بهتر نتیجه را به سود خود به پایان برسانم.
این تنیسور با بیان اینکه سطح داوری مسابقات بین المللی تنیس آی تی اف جونیورز 2019 « ITF juniors 2019 » رضایتبخش بود، گفت: کیفیت قضاوت ها سبب شد مشکل خاصی در طول رقابت ها رخ ندهد.
هوراک با اشاره به میزبانی اصفهان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برای نخستین بار به ایران سفر کردم، اما وضعیتم مطلوب بود، زمین های تنیس جمهوری چک مانند اینجا بیشتر از نوع خاکی هستند و تجربه بازی در این زمین را داشتم.
این ورزشکار با اشاره به 2 رویارویی با حریفان ایرانی، اضافه کرد: بازی نخست آسان بود، اما در مصاف دوم شرایط سخت تر شد ولی توانستم پیروز شوم.
مسابقات بین المللی تنیس آی تی اف جونیورز 2019 « ITF juniors 2019 » با حضور تنیسورهای ایرانی و خارجی روز شنبه گذشته در باشگاه تنیس آپادانا ورزشگاه 22 بهمن اصفهان آغاز شد و دوشنبه گذشته در قالب جدول اصلی ادامه یافت.
در این دوره نمایندگان ایران، روسیه، ترکیه، اوکراین، زیمبابوه، هند، ترکیه، چک، یونان، بلاروس، تونس و آلمان برای کسب پوینت جهانی تا روز شنبه هفتم اردیبهشت با یکدیگر رقابت کردند.
در مسابقه نهایی پسران، آندری هوراک از جمهوری چک با نتیجه 2-6 و 2-6 برابر آرتور کوکاسیان از روسیه به پیروزی رسید و رده نخست را کسب کرد، در مصاف های2 نفره پسران، آندری هوراک و الکساندر کولیف دو هموطن توانستند بر تیم 2 نفره گوکالپ آیار و افه کومو هر دو از ترکیه غلبه کنند و اول شوند.
سرداوری این تورنمنت بر عهده مسیح صلاح داور بین المللی نشان سفید ایران بود.
مسابقات تنیس جونیورز با قابلیت درج امتیازات و افزایش رتبه تنیسورهای زیر 18 سال در فدراسیون جهانی، هر ساله در کشورهای مختلف برگزار می شود.
6022/ 6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.