به گزارش ایرنا، مسابقات بین المللی تنیس آی تی اف جونیورز 2019 « ITF juniors 2019 » با حضورتنیسورهای ایرانی و خارجی روز شنبه گذشته در باشگاه تنیس آپادانا ورزشگاه 22 بهمن اصفهان آغاز شد و دوشنبه گذشته در قالب جدول اصلی ادامه یافت.
در این دوره نمایندگان ایران، روسیه، ترکیه، اکراین، زیمبابوه، هند، ترکیه، چک، یونان، بلاروس، تونس و آلمان برای کسب پوینت جهانی تا روز شنبه هفتم اردیبهشت با یکدیگر رقابت کردند.
در مسابقه نهایی پسران، آندری هوراک از جمهوری چک با نتیجه 2-6 و 2-6 برابر آرتور کوکاسیان از روسیه به پیروزی رسید و رده نخست را کسب کرد، در بخش دختران سابینا زینالووا از اوکراین مقابل مهتا خانلو از ایران با نتایج 1-6 و1-6 به برتری دست یافت و اول شد.
در مصاف های 2نفره پسران، آندری هوراک و الکساندر کولیف هر دو از جمهوری چک توانستند بر تیم 2 نفره گوکالپ آیار و افه کومو هر دو از ترکیه غلبه کنند و اول شوند؛ در مسابقات دختران نیز تووانا تینازتپه از ترکیه و سابینا زینالووا برابر مهتا خانلو و پولینا خارتسی از روسیه با نتایج 1-6 و1-6 به پیروزی دست یافتند و در رتبه نخست قرار گرفتند.
سرداوری این تورنمنت بر عهده مسیح صلاح داور بین المللی نشان سفید ایران بود.
مسابقات تنیس جونیورز با قابلیت درج امتیازات و افزایش رتبه تنیسورهای زیر 18 سال در فدراسیون جهانی، هر ساله در کشورهای مختلف برگزار می شود.
6022 / 6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.