حجت الله علی عسگریان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس پیش بینی های هواشناسی، دمای هوا در این استان تا هفته آینده به طور متوسط سه درجه سانتی گراد افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه دمای هوای در سه روز گذشته کاهش یافته بود، خاطرنشان کرد: دمای هوا در برخی نقاط استان به زیر صفر رسید از جمله بویین و میاندشت ، فریدونشهر و چادگان.
این کارشناس، کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در سه روز گذشته را حدود پنج درجه سانتی گراد اعلام و تصریح کرد: از امروز دمای هوا رو به افزایش خواهد بود و دما تا روز شنبه در بیشتر مناطق یک تا سه درجه افزایش خواهد داشت.
وی گرمترین نقطه در استان اصفهان در روز پنجشنبه را چوپانان با 21 درجه سانتی گراد و سردترین نقطه در 24 ساعت آینده را بویین میاندشت با یک درجه زیر صفر ذکر و اضافه کرد: کمینه و بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان نیز هفت و 18 درجه سانتی گراد است.
علی عسگریان، پدیده غالب جوی در سه روز آینده را وزش نسبی شدید باد بویژه در مناطق شرقی استان اصفهان تا سرعت 10 متر بر ثانیه دانست و گفت: تا روز شنبه بارشی نخواهیم داشت اما روز یکشنبه یک موج ضعیف وارد استان می شود و ممکن است بارش های بهاری و کم داشته باشیم.
بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا سه روز آینده در بیشتر مناطق استان آسمان کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبت شدید پیش‌ بینی می ‌شود.
این وزش باد در جنوب‌شرق همراه با گرد و خاک محلی است و احتمال بارش پراکنده در مناطق غربی وجود دارد.
بر اساس گزارش اداره کل حفاظت محیط زیست استان نیز کیفیت هوای کلانشهر اصفهان از سه روز گذشته تا امروز پنجشنبه در وضعیت پاک قرار داشت.
3011/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.