به گزارش ایرنا در این اطلاعیه هواشناسی آمده است: با توجه به نفوذ هوای سرد از عرض های شمالی به داخل استان از روز دوشنبه شب تا پایان هفته جاری دمای هوا در بیشتر مناطق استان بین 6 تا هفت درجه سانتی گراد کاهش پیدا می کند.
بنا بر این اطلاعیه کاهش دمای حداقل در مناطق شمال، غرب و جنوب غرب استان به زیر صفر درجه می رسد و سرمازدگی دیرس بهاره پیش بینی می شود.
همچنین با توجه به فعالیت سامانه بارشی به نسبت سرد طی روز دوشنبه ، بارش بصورت برف و باران همراه با وزش باد شدید در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب و شمال استان پیش بینی می شود.
کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار بر روی استان تا سه روز آینده است.
حجت الله علی عسگریان اظهارداشت: در این مدت افزایش ابر و وزش باد شدید گاهی طوفان لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در مناطق شرقی و در مناطق غربی احتمال بارش‌های پراکنده پش‌بینی می‌شود.
وی گفت: برای روز دوشنبه رگبارهای بهاری همراه با رعد و برق به‌ویژه در مناطق غربی و جنوب‌غربی و نیز احتمال بارش پراکنده برف وجود دارد.
علی عسگریان بیان کرد: دمای هوا در 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق استان 2 تا سه درجه سانتی گراد کاهش خواهد داشت.
کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان برای کلانشهر اصفهان در روز یکشنبه (فردا)، هوای صاف گاهی افزایش ابر و وزش باد شدید و برای روز دوشنبه، هوای صاف گاهی افزایش ابر و وزش باد شدید و احتمال رگبار پراکنده پیش بینی کرد.
7150/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.