مجتبی آراسته روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سه حکم قلع و قمع و آزادسازی زمین های دولتی با همکاری و حضور یگان ویژه حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و فرماندهی انتظامی آران و بیدگل صبح امروز به اجرا درآمد.
وی تشریح کرد: زمین های آزادسازی شده در بلوار احمداباد، بلوار ویگل و جاده در دست ساخت سلامت بودند و ارزش تقریبی آنها نزدیک به 20 میلیارد ریال برآورد شده است.
رییس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل، میزان آزادسازی زمین های تصرف شده از ابتدای سال 97 تا کنون را 17 هزار مترمربع برشمرد و ارزش آنها را نزدیک به 160 میلیارد ریال عنوان کرد.
وی با اشاره به رتبه چهارم آران و بیدگل در آزادسازی زمین های ملی و دولتی در استان اصفهان اضافه کرد: تصرف غیرقانونی زمین های دولتی و ملی در بین برخی به یک فرهنگ نادرست تبدیل شده که در این راستا برای کوتاه کردن دست واسطه ها در کنار اطلاع رسانی، برخورد جدی با متصرفان بر اساس قانون در دستور کار قرار دارد.
آراسته با هشدار در زمینه معامله با افراد سودجو، از مردم خواست تا پیش از هر گونه اقدامی برای خرید زمین و ملک نسبت به استعلام از واحد املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی اقدام کنند.
شهرستان افزون بر 103 هزار نفری آران و بیدگل با وسعت 610 هزار هکتار در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.