به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی این طرح ها را به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور جمعی از نمایندگان مجلس و مسئولان بانک رسالت و کارآفرینی امید افتتاح کرد.
این مراکز اشتغال زایی شامل کارگاه تولید شیشه دوجداره، واحد صنعتی منتاژ تابلو برق، کارگاه بسته بندی سبزیجات، مرکز تولید نان رژیمی و شهربازی کودکان است.
وزیر ورزش و جوانان در این مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه جوانان گفت: 2 هزار فرصت شغلی در حوزه جوانان در سال گذشته با ارائه تسهیلات بانکی ایجاد شد که وام های آن توسط بانک کارآفرینی و امید و قرض الحسنه رسالت اعطا شده است.
سلطانی فر افزود: پارسال هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح های اشتغال زایی جوانان کشور اختصاص یافت.
وی ادامه داد: طرح های پیشنهادی جوانان در کارگروه اشتغال زایی ادارات کل ورزش و جوانان بررسی و برای اعطای تسهیلات به بانک کارآفرینی امید و یا قرض الحسنه رسالت معرفی شدند.
وی اضافه کرد: سقف تسهیلات بانکی برای طرح های اقتصادی جوانان یک میلیارد ریال و در برخی از طرح های ویژه سه میلیارد ریال بوده است.
وزیر ورزش و جوانان با تبریک مناسبت ها به مردم استان اصفهان ادامه داد: جاری شدن زاینده رود مایه مباهات و خرسندی مردم این استان شد که تداوم بارش رحمت الهی این خرسندی را به همراه دارد.
وزیر ورزش و جوانان امروز در آستانه هفته جوان 40 طرح شاخص اشتغال زایی جوانان کشور که متعلق به هشت استان بود را به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.
طرح های اشتغال زایی جوانان استان اصفهان در سال گذشته زمینه اشتغال 230 نفر را فراهم کرده است.
همزمان با هفته جوان 9 هزار برنامه در سراسر کشور برگزار می شود که نزدیک به یکصد برنامه آن در استان اصفهان است.
سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) به عنوان روز جوان نامگذاری شده است.
7131/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.