به گزارش ایرنا، عباس نظام الاسلامی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: این طرح ها زمینه اشتغال یکهزار و200 نفر را در شهرضا فراهم کرد.
وی تصریح کرد: به منظور تسهل در پرداخت تسهیلات بانکی جلسات شورای هماهنگی بانک ها در شهرضا برگزار و راهکارها بررسی شد.
وی افزود: در راستای رفع موانع تولید بویژه مشکلات بیمه ای، مالیات، بانکی و زیست محیطی، جلساتی با تولیدکنندگان و صاحبان واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی سپهرآبادو رازی با حضور مسئولان استانی برگزار شد.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرضا در باره مشکل ترافیک شهری شهرضا گفت: تاکنون 32 نقطه حادثه خیز درون شهری و 6 نقطه برون شهری شناسایی و مستند سازی شده و برای ایمن سازی این نقاط اقدام شده است.
نظام الاسلامی با اشاره به شناسایی و مستندسازی نقاط بحرانی و خطرآفرین در حاشیه شهرها و روستاها بویژه در مسیر رودخانه ها، مسیل ها و پل ها تصریح کرد: موضوع فرونشت زمین در دشت مهیار توسط گروهی از گروه های کارشناسی از اصفهان و تهران، بازدید و موضوع در جلسات مدیریت بحران و شورای حفاظت از منابع آب شهرستان و استان مطرح شد.
وی افزود: با اقدامات به موقع ستاد مدیریت بحران و پیشگیری ها و پیش بینی های انجام شده مقدار قبل توجهی آب در پشت بندهای خاکی، آبخوان ها و حوضچه های پخش سیلاب ذخیره سازی شده است که تاثیر مهمی بر سفره های آب زیر زمینی، قنوات و چاه ها دارد.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرضا گفت: اسکان اضطراری بیش از 6هزار نفر در دو شب 5 و 6 فروردین در 54 مدرسه شامل360 کلاس، سالن های ورزشی، سالن های هلال احمر و سایر مراکز در زمان بارندگی های شدید و سیل در سایر نقاط کشور بویژه سیل شیراز که منجر به برگشت و ورود بسیاری از مسافران به شهرضا شد.
نظام الاسلامی تصریح کرد: از 28 اسفند 1397تا 17فروردین 1398 معادل 88 هزار و 600مسافر در قالب 18هزار خانوار در مدارس، آستان امامزاده شاهرضا(ع)، کمپینگ سطح شهر، ادارات، مراکز نظامی، دانشگاه ها، هتل ها، مسافرخانه ها و اقامتگاه های بومگردی سطح شهرستان شهرضا اسکان یافتند.
وی افزود: بیش از300 هزار نفر در این مدت در شهرستان توقف داشته اند.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرضا گفت: در این مدت 368 نفر توسط ایستگاه های سلامت درمان سرپایی شدند و10نفر به بیمارستان منتقل شدند.
شهرستان شهرضا با جمعیت حدود160هزار نفر در70 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
6027/7144
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.