فاطمه زهرا سیدان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اینک موج ناپایدار ضعیفی در حال عبور از منطقه است که با گذر این موج، افزایش ابر در بیشتر مناطق و احتمال بارش پراکنده باران در نواحی شمال شرقی، غربی و جنوبی استان وجود خواهد داشت.
وی افزود : بررسی نقشه‌ های هواشناسی بیانگر جو به نسبت ناپایدار طی 2 روز آینده در سطح استان است، بر این اساس امرو در اکثرمناطق استان افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید بویژه در عصر و شب در مناطق شمال شرق و شرق استان پیش بینی می شود.
سیدان گفت: اما سامانه بارشی جدیدی که از فردا جمعه وارد استان می شود تا دوشنبه هفته آینده به بارش های گسترده ای در استان منجر خواهد شد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی کم ترین و بیشرین دمای کلانشهر اصفهان طی 24 ساعت آینده را به ترتیب 12 و 23 درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی کرد و ادامه داد: چوپانان واقع در شرق با 30 درجه بالای صفر و بویین میاندشت در غرب استان با صفر درجه سانتی گراد، گرم ترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.
سیدان تصریح کرد: با توجه به جریانات کم فشار در سطح زمین و گذر امواج ناپایدار در لایه میانی جو است که سبب ناپایداری بالای جوی می شود، کیفیت هوا در استان طی 2 روز آینده سالم خواهد بود.
6022/ 6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.