فاطمه زهرا سیدان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهر سمیرم با 108 میلی متر بیشترین میزان بارندگی را در 24 ساعت گذشته به خود اختصاص داد.
وی گفت: پس از سمیرم بیشترین میزان بارش های استان اصفهان در 24 ساعت گذشته تا صبح امروز در بوئین و میاندشت با 81 میلی متر، دهاقان با 77.6 میلی متر ، فریدونشهر با 61 میلی متر و داران با 61میلی متر ثبت شده است.
وی میزان بارندگی در کلانشهر اصفهان تا صبح امروز را 38 میلی متر اعلام کرد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان همچنین گفت: طی 24 ساعت گذشته در شهرهای گلپایگان با 58 میلی متر، چادگان 53.8 میلی متر،شهرضا 41 میلی متر بارش باران گزارش شد.
وی اضافه کرد: شهر نائین با 5.3 میلی متر بارندگی، کمترین میزان بارندگی در این استان طی 24 ساعت گذشته را به خود اختصاص داد.
سیدان بیان کرد: سامانه بارش زای قدرتمند از روز گذشته در استان فعال شد و بارش های خوب و موثری را از خود به جا گذاشت اما در برخی از مناطق استان موجب آبگرفتگی معابر عمومی و روان آب شد.
به گفته وی، این سامانه برای امروز سه شنبه همچنان بر روی استان فعال است و اوایل وقت فردا همزمان با خروج از استان بارش هایی را برای بخش های شرقی اصفهان به همراه خواهد داشت .
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به این که شرایط برای آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان آبها تا بعدازظهر امروز در استان اصفهان وجود دارد تصریح کرد: وزش باد شدید از امروز عصر از دیگر پدیده های جوی در بخش های شمالی، شرقی و غربی استان خواهد بود .
وی اظهار داشت: این سامانه فردا ( چهارشنبه) بطور کامل از استان اصفهان خارج می شود و افت دما به میزان چهار تا پنج درجه سانتیگراد برای امشب و فردا را به دنبال خواهد داشت .
/6022 / 7150
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.