به گزارش خبرنگار ایرنا، بارش باران که در پی ورود سامانه بارش زا از غرب کشور به استان اصفهان از شب گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان روز سه شنبه به ایرنا گفت : سامانه بارش زا فعالیت خود را از بخش های جنوبی و غربی استان اصفهان آغاز کرده و تا فردا سه شنبه در این منطقه باقی می ماند.
فاطمه زهرا سیدان افزود: شدت بارش ها امروز در ارتفاعات و بخش های غربی و جنوبی استان اصفهان مانند سمیرم، داران، چادگان و فریدونشهر بیشتر خواهد بود.
وی گفت: احتمال بارش برف در ارتفاعات غرب و جنوب استان وجود دارد و همچنین مه آلودگی و کاهش دید افقی در جاده های مواصلاتی استان نیز پیش بینی می شود.
سیدان اضافه کرد: این سامانه تا اوایل وقت فردا در استان فعال است و روز چهارشنبه از این منطقه خارج می شود.
وی با بیان اینکه دمای هوای اصفهان در 24 ساعت آینده چهار تا پنج درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت اضافه کرد : دمای هوای امروز صبح اصفهان به هشت درجه سانتیگراد رسید که نسبت به روز گذشته یک درجه افزایش را نشان می دهد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات روز گذشته به 19درجه سانتیگراد و امروز صبح (سه شنبه) در خُنک ترین ساعات به هفت درجه سانتیگراد رسید.
7150 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.