فاطمه زهرا سیدان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه روز گذشته هم بارش های رگباری پراکنده در استان اصفهان گزارش شد افزود: بارش های رگباری تا 2 روز آینده بویژه در بعد از ظهر ها در سطح استان ادامه دارد.
وی گفت: نقشه های هواشناسی نشان می دهد که شرایط نا پایداری های برای امروز ضعیف است اما از فردا ( چهارشنبه) ادامه فعالیت سامانه های بارشی بهتر شده و تا چند روز آینده همچنان در استان وجود دارد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: افزایش ابر و گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید برای فردا ( چهارشنبه) پیش بینی می شود و بارش های رگباری در برخی مناطق همراه با رعد و برق و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ خواهد بود.
وی افزود: همچنین برای ساعت های ابتدایی سه روز آینده بروز مه صبحگاهی و محدودیت دید نیز پیش بینی شده است.
سیدان با اشاره به اینکه دمای هوا در بیشتر مناطق استان در 24 ساعت آینده یک تا سه درجه سانتیگراد کاهش می یابد افزود: دمای هوای اصفهان در گرم ترین ساعات روز گذشته به 25 درجه سانتیگراد و امروز ( سه شنبه ) هم در خنک ترین ساعات به 12 درجه سانتیگراد رسید.
وی گرمترین نقطه استان در 24 ساعت آینده را آران و بیدگل با 27 درجه سانتیگراد و خنک ترین نقطه استان را بوئین و میاندشت با یک درجه سانتیگراد عنوان کرد.
این کارشناس برای هوای کلانشهر اصفهان در روز چهارشنبه، غبار صبحگاهی، افزایش ابر گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و رگبار و رعدوبرق و برای روز پنجشنبه، مه‌ صبحگاهی، افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و رگبار و رعدوبرق پیش بینی کرد.
ت 7150 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.