به گزارش ایرنا، جواد مزروعی روز یکشنبه در جلسه شورای مدیریت بحران کاشان افزود: با تاسف دستگاه های خدمات رسان این شهرستان مانند برق، آب و گاز نیز چون جاده آسفالت است، نسبت به ارایه خدمات در بستر رودخانه اقدام می کنند.
وی برای نمونه یادآور شد: جاده اصلی روستاهای وادقان و نشلج رها شده و چون در دل رودخانه آسفالت ریزی صورت گرفته، تیرپایه های برق نیز از آنجا عبور کردند.
مدیر مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث کاشان با تاکید بر پیشگیری، از دستگاه های اجرایی این شهرستان خواست تا برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت های سنگین به راه های ارتباطی و دیگر زیرساخت های شهری و روستایی، با در اختیار گذاشتن امکانات و ماشین آلات راهسازی بر همکاری خود با ستاد مدیریت بحران بیافزایند.
وی تصریح کرد: اگر حادثه طبیعی مانند سیل های ویرانگر هفته های گذشته در شهرستان کاشان رخ دهد، دامنه تخریب ها و آسیب ها به مراتب بیش از آن چیزی می شود که هم اکنون برای پیشگیری، کاهش و جلوگیری از وقوع سیل انجام می دهیم.
علی اکبر مرتضایی قهرودی، فرماندار ویژه کاشان نیز در ادامه با تاکید بر لزوم آگاهی اعضای ستاد مدیریت بحران از شرح وظیفه ها گفت: مسوولان باید تلاش کنند تا زمان را در مدیریت بحران از دست ندهند زیرا گذشت زمان هنگام بروز بحران، می تواند موجب افزایش هزینه ها و تلفات جانی شود.
اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان کاشان نیز در ادامه گزارشی از فعالیت های دستگاه های ذیربط ارائه کردند.
بارندگی ها و جاری شدن سیلاب در 15 روز گذشته موجب تخریب 26 رشته قنات کشاورزی و آب آشامیدنی، چند دهنه پل، راه های ارتباطی و تاسیسات شهری و روستایی در این شهرستان شده است.
شهرستان افزون بر 365 هزار نفری کاشان در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.