به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی انصاری روز یکشنبه در دیدار نوروزی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان افزود : در این راستا می توانیم به تولید محصولات فرهنگی و هنری و ارائه صحیح آن و رونق بازار فرهنگ و هنر توجه بیشتری کنیم.
وی اظهارداشت : یکی از مشکلاتی که در مسیر کارهای فرهنگی وجود دارد و مشهود است مساله تولید محصولات فرهنگی و هنری و ارائه آن هاست.
رهبر معظم انقلاب 1398 را سال رونق تولید نامگذاری کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با بیان این که تولید از کوچکترین تا بزرگترین کارها را شامل می شود، ادامه داد: بیشتر هنرمندان تکلیف خودشان را با تولید محصولات ادا کردند ولی بخشی که باید در مورد آن تلاش بیشتری انجام شود، ارائه و استفاده بجا از محصولات و تولیدات فرهنگی است.
انصاری تصریح کرد : خانه بسیاری از هنرمندان اکنون تبدیل به محل نگهداری محصولات فاخر فرهنگی و هنری شده و آنان از کم رونقی استفاده از این محصولات هنری می گویند.
به گفته وی یکی از نکات مهمی که اهالی فرهنگ و هنر و حتی رسانه باید در سال رونق تولید مد نظر قرار دهند، ارائه بهتر محصولات فرهنگی و هنری است.
وی راه اندازی مراکز ارایه تولید محصولات فرهنگی و هنری در این استان را یکی از راهبردهای خوب برشمرد و اظهار امیدواری کرد در نیمه اول امسال به بهره برداری برسد.
وی یادآور شد : راه اندازی حراج فرهنگی و هنری و ارایه بیشتر و بهتر از برنامه های امسال این اداره کل برای ارایه بهتر و بیشتر محصولات اهالی فرهنگ و هنر اصفهان در سراسر کشور و جهان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان از اهالی فرهنگ و هنر برای پیشبرد امور و اهداف مورد نظر درخواست کمک و همکاری کرد.
وی اظهارداشت : نرم افزار دیگری برای جمع آوری و نمایش اطلاعات اماکن و موسسات و مراکز آموزشی فرهنگی و هنری با نگاه ملی در حال شکل گیری است که اصل نرم افزار آماده شده اما اطلاعات آن به کمک اهالی فرهنگی ، هنر و رسانه این استان در حال جمع آوری است.
وی تاکید کرد: امید است در گام دوم انقلاب به کمک فرهیختگان اهل فرهنگ و هنر بتوانیم گام های بهتر و موثرتری در پیشبرد فرهنگ و هنر که امروز از اصلی ترین نیاز هاست برداریم.
به تاکید وی اگر بخواهیم از جمله در حوزه اقتصاد ، سیاست پیشرفت کنیم بی تردید به عنوان زیرساخت باید به فرهنگ توجه داشته باشیم.
وی افزود : سال 97 برای اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه استان اصفهان با همه فراز و نشیب سالی پر خیر
و برکت و از جانب اهالی این حوزه سال پرکار و پر تلاشی بود.
هم اکنون 38 هفته نامه، 16 دوهفته نامه، 53 ماهنامه، 13 دوماهنامه، 76 فصلنامه و 14 دوفصلنامه دارای مجوز در استان اصفهان به چاپ می رسد.
/6026/ 3080
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.