منصور شیشه فروش بامداد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با شدت یافتن بارندگی در سطح استان در برخی از معابر شاهد جاری شدن روان آب بودیم که با اقدامات انجام شده، مسیر آنها هدایت شد.
به گفته وی، برخی منازل روستائی نیز با پدیده آبگرفتگی رو به رو شده که اقدامات لازم برای کنترل آنها نیز در حال انجام است.
شیشیه فروش افزود: به برخی جاده های استان نیز خسارت اندکی وارد شده است.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان در عین حال یادآور شد: تا این لحظه 6 روستا در فریدونشهر واقع در 180 کیلومتری غرب اصفهان بدلیل شدت بارش ها دچار قطعی برق شده و راه ارتباطی آنها نیز مسدود است.
وی تصریح کرد: همه نیروهای امدادی در تمام شهرستان های استان در حال آماده باش کامل هستند و دستورات لازم بطور مرتب به فرمانداران و بخشداران اعلام می شود.
به گفته وی، تا این زمان هنوز وضعیت استان اصفهان، بحرانی نیست.
شیشه فروش تاکید کرد: مردم، اخبار را از طریق رسانه های رسمی دنبال کنند و به شایعات فضای مجازی اهمیت ندهند.
به گزارش ایرنا، سامانه بارشی از روز یکشنبه گذشته از جنوب، جنوب غرب و غرب وارد ایران شده است و انتظار می رود اغلب نقاط کشور را بارش باران و برف همراه با رگبار و رعد و برق فرابگیرد.
با توجه به شدت و مدت بارش در جنوب غرب و جنوب کشور، احتمال طغیان رودخانه ها و وقوع سیلاب در برخی استان ها از جمله اصفهان وجود دارد.
در همین حال، جلسه مدیریت ستاد بحران استان، روز یکشنبه با حضور نهادهای اجرایی برای سنجش میزان آمادگی مدیران و دستگاه ها به منظور برنامه ریزی در مواقع بحران بویژه بارش های روزهای آینده و احتمال وقوع سیل در منطقه، در استانداری برگزار شد.
هوای کنونی در سطح استان اصفهان، بارانی است.

9861/6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.