به گزارش شامگاه شنبه ایرنا از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، عباس شرفی افزود: تردد در این مناطق گردشگری به دلیل جلوگیری از بروز حوادث احتمالی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
وی اظهار داشت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل، طغیان رودخانه و ریزش کوه، تردد در سپیددشت و بیشه از فردا چهارم فروردین ماه امکانپذیر نیست.
وی تصریح کرد: از امشب تمامی تیم های راهداری و حمل و نقل جاده ای در حالت آماده باش هستند تا مشکلی در تردد جاده های استان ایجاد نشود.
براساس آخرین نقشه های پیش یابی، از امشب شاهد ورود سامانه بارشی به غرب کشور و جو استان هستیم که تا عصر روز یکشنبه بارش ها به صورت رگباری و پراکنده خواهد بود.
از عصر روز یکشنبه تا بعدازظهر روز سه شنبه با توجه به فعالیت امواج اصلی این سامانه بارشی و تقویت مقدار بارش ها، برای همه نقاط استان بارندگی، گاهی رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه تا شدید لحظه ای پیش بینی می شود.
همراه با این شرایط جوی، در شهرهای شمالی و شرقی، ارتفاعات و مناطق کوهستانی و نواحی از مرکز استان بارش برف و احتمال ریزش تگرگ وجود دارد که سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها دور از انتظار نیست.
مقدار و شدت بارش ها برای روز دوشنبه تا بعدازظهر روز سه شنبه نمود بیشتری خواهد داشت از این رو توصیه می شود جهت جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.
طی این مدت برخی مناطق جنوبی استان تا 100 میلی متر بارندگی را تجربه می کنند و ریزش برف در ارتفاعات و گردنه هایی همچون فرسش، گله بادوش، رازان، گاماسیاب و زالیان پیش بینی می شود.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.