به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز شنبه در سومین روز ماه فروردین با حضور در منزل دوازده شهید از سه خانواده والامقام جعفری، خانعلی و امینی نور شهرستان اصفهان یا‌د و خاطره این شهدا را گرامی داشت. وی اظهارداشت : مادران شهدا به تأسی از حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاع از حریم ولایت و امامت در دفاع مقدس با لبیک به امام شهدا، همسران و فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب آماده و راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل کردند تا یک وجب از خاک وطن به دست دشمن نیفتد.
وی تکریم مادران شهدا را تجلیل از فرهنگ ایثار و مقاومت دانست و اظهارداشت : دعای پدران و مادران شهدا تضمین کننده انقلاب اسلامی است.
استاندار اصفهان از مادر شهیدان خانعلی و پدر شهیدان امینی نور خواست تا با نفس حق و دعای خیر خود سلامتی رهبر معظم انقلاب، توفیق مسؤولان و خدمتگزاران به مردم و عزت و سربلندی هرچه بیشتر ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال طلب نمایند.
خانواده شهید جعفری با ۶ شهید انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، خانواده شهید خانعلی، پدر و دو فرزند برومندش و خانواده شهید امینی نور با سه شهید دفاع مقدس خانواده هایی بودند که استاندار اصفهان با آنها دیدار داشت و از نزدیک مشکلات این خانواده ها را بررسی کرد.
در این دیدار بی بی جان همسر بزرگوار شهید حاج محمد علی خانعلی و مادر دو شهید در بستر بیماری چشمانش به عکسی بود که دست همسر و فرزند شهیدش را در یک روز در هم قرارداد و آنها را تا جایگاه ابدی شان در جلوی تشییع کنندگان تا گلستان شهدا بدرقه می کند.
استان اصفهان در دفاع مقدس افزون بر 23 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
م- س 6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.