مجتبی محمودیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : پیش بینی توزیع 370 تن میوه شامل سیب و پرتقال برای دسترسی آسان مردم و ایجاد تعادل در بازار صورت گرفت که بدون محدودیتی تا زمان وجود تقاضا، روانه بازار مصرف خواهد شد.
وی با اشاره به گردشگر پذیر بودن شهرستان بیان کرد: توزیع میوه طرح تنظیم بازار نوروزی در این شهر با تصویب کمیته راهبردی تنظیم بازار استان، از 26 اسفند ماه با 20 تا 30 درصد زیر قیمت بازار آغاز شده و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: برای رفاه حال شهروندان و مسافران و گردشگران نوروزی افزون بر توزیع میوه در 17نقطه شهر و اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی به عنوان یک مرکز اولیه ثابت واقع در بلوارخرمشهر روبروی قرارگاه نیروی انتظامی هر روز کار توزیع و فروش میوه را انجام خواهد داد.
به گفته رئیس اداره تعاون روستایی نجف آباد، نوروز سال گذشته افزون بر114 تن پرتقال و 75 تن سیب در قالب طرح تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شد.
به گزارش ایرنا شهرستان نجف آباد 9 شرکت تعاونی روستایی، 11 شرکت تعاونی کشاورزی، چهار شرکت تعاونی تولیدی و یک اتحادیه تعاون روستایی با 30 هزار نفر عضو زیر پوشش اداره تعاون روستایی شهرستان نجف آباد فعالیت می کنند.
شهرستان نجف آباد با جمعیت افزون بر 330هزار نفر در فاصله نزدیک به 30 کیلومتری غرب اصفهان واقع است.
غ/ک 6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.