به گزارش ایرنا، آنها پیش از ظهر امروز با در دست داشتن دست نوشته هایی خواهان توجه مسوولان به مشکلات معیشتی و پرداخت حقوق عقب افتاده و عیدی خود شدند.
آنها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به تحقق نیافتن وعده و وعید مسوولان درخصوص واریز کردن حقوق و عیدی آنها در هفته جاری اشاره کردند و گفتند: بازنشستگان با وجود مشکلات معیشتی بسیار، تاکنون 2 ماه حقوق و همچنین عیدی امسال خود را دریافت نکرده اند.
این عده که برای چندمین بار این اجتماع را در ماه جاری برگزار کردند، بی توجهی مسوولان در عمل به قول ها و عده های خود مبنی بر واریز کردن حقوق و مطالبات آنها را بی تعهدی نسبت به جامعه بازنشستگان دانستند.
آنها با تاکید بر اینکه تجمع صورت گرفته جنبه سیاسی ندارد و تنها یک موضوع معیشتی و اقتصادی است از مسوولان درخواست کردند که هرچه سریعتر به مشکلات و خواسته های آنها رسیدگی کنند.
تجمع بازنشستگان پس از طی کردن مسیر خیابان آمادگاه به سمت استانداری اصفهان ادامه و ساعتی قبل بدون هرگونه مشکل و برخوردی پایان یافت.
به گزارش ایرنا، از سال 88 بدلیل آغاز خصوصی شدن برخی از شرکت های فولاد، نظام پرداخت حقوق بازنشستگان این شرکت ها مانند فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان با مشکل روبرو شد.
بازنشستگان صندوق فولاد اصفهان بویژه شرکت ذوب آهن در 2 سال گذشته بارها برای دریافت مطالبات خود مقابل مجلس شورای اسلامی، استانداری اصفهان و همچنین دفتر این صندوق در خیابان نشاط اصفهان حضور یافته اند.
صندوق بازنشستگی فولاد کشور بیش از 85 هزار بازنشسته دارد.
6994/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.