به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان روز یکشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش برابر الزورا عراق در هتل کوثر اصفهان افزود: بازیکنان جوان تیم می توانند با بازی خوب در نخستین دیدار در فصل جدید مسابقات جهش خود را آغاز کنند.
وی اضافه کرد: ذوب آهن دو بازی سخت را در مرحله حذفی پشت سر گذاشت اکنون آماده حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه آسیا هستیم.
‎سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران با بیان اینکه تیم حریف را مورد آنالیز قرار داده ایم افزود: تیم الزورا عراق از چهار بازیکن باتجربه که در تیم ملی کشورش بازی می کنند بهره می برد و بی شک یک بازی فیزیکی با این تیم خواهیم داشت.
‎وی با اشاره به اینکه ذوب آهن به کلیت تیم حریف فکر می‌ کند، خاطرنشان کرد: برنامه خاصی برای مهار این تیم داریم و اعتقاد دارم که اگر مجموعه ما فردا به خوبی عمل کنند، تاکتیک ما به تیم مقابل دیکته شود.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا نتایج تیم ذوب آهن در آسیا و لیگ ایران متفاوت است؟ گفت: هدف اول این تیم ما برای لیگ داخلی است و ایده و هدف دوم خود را در آسیا جستجو می کنیم، لیگ قهرمان باشگاه آسیا را یک نقطه عطف می دانیم.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه لیگ قهرمانان باشگاه آسیا محلی برای جوانان تیم است خاطرنشان کرد: در لیگ برتر سعی کردیم ساختار و عقب تیم را در دست بگیریم و راحت گل نخوریم تاثیرات این را داریم که زیر پرچم ایران به یک هدف بزرگ در دست پیدا کنیم.
منصوریان فشردگی مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه آسیا را عاملی برای آسیب های بیشتر به تیمش دانست و افزود: از سازمان لیگ فوتبال ایران خواسته شده که وضعیت ذوب آهن در آسیا و ایران را بیشتر درک کند زیرا اگر تیم های ایرانی از مرحله گروهی این مسابقات صعود کنند سهمیه ایران در فصل بعدی لیگ قهرمانان باشگاه آسیا 1+3 خواهد شد.
سرمربی تیم ذوب آهن درباره ارتباط مناسب بازیکنان تیمش با کادر داوری و بازیکنان مقابل گفت: بازیکنان ما ادبیات برخورد با سایر بازیکنان و داوری را آموخته اند و با وجود این که در هفته های اخیر لیگ ایران ضربات زیادی از قضاوت ها خوردیم اما رفتار برخورد بازیکنان با داوران محترمانه و بدون از اعتراض بود.
تیم ذوب آهن ایران در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا 2019 از ساعت 19 فردا دوشنبه 13 در ورزشگاه فولادشهر میزبان الزورا عراق خواهد بود.
6022/ 6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.