به گزارش ایرنا، مجید جلالی شامگاه روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار با ذوب آهن اصفهان افزود : در این مدت سعی کردیم تمهیداتی داشته باشیم تیم شرایط مسابقه باشد، فکر می کنم خوب عمل کردیم.
وی اظهارداشت : دیدار فردای ما با ذوب آهن ادعایم را اثبات می کند و مطمئن هستم بازی خوب و با کیفیتی خواهد شد چون در مقابل یک تیم خوب از ایران بازی داریم.
سرمربی تیم پیکان تصریح کرد : بازی های تیم ذوب آهن را بررسی کردیم و این تیم در پست های مختلف خیلی خوب کار می کند و فکر می کنم دیدار فردای ما با این تیم به طور حتم بازی خوب و با کیفیتی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد : تیم ما از این دیدار تحلیل دارد و به دنبال ارائه یک بازی خوب و با کیفیت همراه با پیروزی است.
وی با اشاره به تعطیلات لیگ برتر فوتبال ایران افزود : تعطیلات چیز راحتی نیست ولی وقتی یک اتفاقات خوب برای فوتبال بیفتند ارزشمند است، وقتی دیدار ما با پرسپولیس انجام نشد و باعث شد، این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند ارزش تعطیلات را دارد و این موضوع برای تیم ملی نیز است.
به گفته جلالی لیگ برتر امسال از فصل های گذشته با کیفیت تر است و مصداق صحبت هایش را موفقیت پرسپولیس ذکر کرد که از همین لیگ دارد موفق عمل می کند.
تیم فوتبال ذوب آهن در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران روز پنجشنبه سوم آبان از ساعت 16:15 در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم پیکان تهران خواهد بود.
تیم فوتبال ذوب آهن هم اکنون با 10 امتیاز در رده نهم لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد و تیم پیکان تهران با 15 امتیاز در رده چهارم است.
/6026/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.