به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز چهارشنبه در اجلاس شورای اسلامی استان اصفهان با اشاره به این که باید کارها را تسهیل و مسائل را برطرف کرد، افزود: بروکراسی اداری در استان وجود دارد اما اختیاراتی که در توان مدیریت استان بوده واگذار شده است.
استاندار اصفهان تصریح کرد: نباید مرتب بگوییم که سرمایه گریزی در استان وجود دارد و در صورتی که این مطلب تکرار شود به تدریج اتفاق خواهد افتاد.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه های اداری و متولی صدور مجوزها باید در یک دوره کوتاه مدت جواب استعلام ها را به شرکت ها ارائه دهند و در صورتی که جواب لازم را ارائه ندهند به منزله پاسخ مثبت به استعلام ها تلقی خواهد شد.
رضایی با اشاره به این که امروز کشور ما در یکی از سخت شرایط پس از انقلاب به سر می برد تصریح کرد: باید بر اساس واقعیت های موجود خواسته های خود را از دولت مطالبه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اجرای یک سری از تقاضاها و خواسته های مردمی به مدیریت بر می گردد اما تحقق بعضی از درخواست ها در شرایط فعلی امکان پذیر نیست.
استاندار اصفهان با بیان این که خواسته های اعضای شوراها انباشتی از خواسته های مردم در سالهای گذشته است اضافه کرد: حجم خواسته های مشروع مردم بسیار زیاد است و باید بتوانیم همه آنها را عملی کنیم.
وی گفت: باید اجلاس شورای اسلامی استان هر 2 ماه یکبار و با یک دستور کار مشخص برگزار شود تا به جمع بندی درست و نقطه نظرهای اجرایی برسد.
رضایی بیان کرد: مسوولان دولت مشکلات و نگرانی های مردم را به خوبی درک می کنند و هیچ کسی گرانی و تورم را کتمان نمی کند، اما باید واقعیت های تلخ را همه بدانند.
وی افزود: باید خواسته های انباشته مردم را جهت دهی کنیم و با مردم صادق باشیم اما نباید نا امیدی در جامعه ایجاد کنیم.
استاندار اصفهان همچنین در مورد انتصاب فرمانداران و بخشداران گفت: اسامی فرمانداران به وزارت کشور ارائه شده و بررسی های گزینشی و امنیتی در حال انجام است .
جلسه شورای اسلامی استان اصفهان با حضور 24 نفر از نمایندگان شهرستان های استان در این شورا برگزار شد.
بیش از سه هزار و 500 نفر در استان اصفهان عضو شوراهای شهر هستند.
/6022 / 7150
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.