حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بیانیه رهبری مملو از تجربیات، پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی برای چهل سال آینده است.
وی اظهارداشت: مخاطب اصلی این پیام راهبردی جوانان هستند به طوری که از مجموع بالغ بر 6 هزار کلمه در این بیانیه در 41 مورد نام جوانان قید شده است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب به اهمیت و نقش جوانان، تصریح کرد : جوانان باید به این موضوع دقت ویژه داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: جوانان نخبه ایران، محور گسترش، پیشرفت و عدالت در 40 سال آینده هستند که باید با هوشیاری و دلسوزی برای انقلاب قدم بردارند.
سالک تصریح کرد: در این راستا جوانان اصفهانی همچون گذشته پیشگام تحقق خواسته های رهبر معظم انقلاب خواهند بود و این مهم از هم اکنون در دستور کار آنها قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ابعاد مهم دیگری همچون عدالت، مدیریت، ظلم ستیزی و پرداختن به مسائل مادی و معنوی را در این بیانیه مورد تاکید قرار داده اند، گفت: این موارد ابعاد مختلف ارتقا در جمهوری اسلامی ایران است که باید مورد توجه و عمل قرار گیرد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با صدور 'بیانیه گام دوم انقلاب' به تبیین دستاوردها و مسیر طی‌شده در چهار دهه‌ گذشته پرداخته و توصیه ‌هایی اساسی به‌منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه کردند. ایشان در این بیانیه با تاکید بر امید واقع‌ بینانه به آینده و نقش بی‌ بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ‌ها، خطاب به جوانان الزامات این جهاد بزرگ را در هفت سرفصل اساسی بیان کردند.
/6026/6994
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.