به گزارش ایرنا، مهدی جمالی نژاد روز سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح بزرگترین آمفی تئاتر روباز کشور در اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: رویکرد وزارت کشور و معاونت عمرانی و دولتمردان این است که طرح های نیمه تمام را در شرایط اقتصادی کنونی به سمت بخش خصوصی هدایت دهیم.
وی ادامه داد: تلاش بر این بوده تا برای طرح های نیمه تمام سرمایه گذاران بخش خصوصی را درگیر کنیم و به نوعی دولت این طرح ها را برای اتمام تحویل این سرمایه گذاران بدهد.
معاون عمرانی وزیر کشور تصریح کرد: پیشنهاد من این بوده که بسیاری از طرح ها را می توان تحویل دستگاه هایی همچون شهرداری ها بدهیم زیرا شهرداری ها دستگاه های پویا و پر تحرکی بوده و قوانین دست و پاگیر دستگاه های دولتی را ندارند.
وی ابراز امیدواری کرد: در واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی، شهرداری اصفهان همچون همیشه سرلوحه و پیش قدم باشد و بتواند به عنوان یکی از شهرداری هایی که طرح های نیمه تمام دستگاه های دولتی را تحویل می گیرد به اتمام برساند.
جمالی نژاد تصریح کرد: طرح های نیمه تمام دولت اکثرا در راستای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است که در استان و شهر اصفهان تعداد زیادی از این طرح ها وجود دارند.

**فرهنگ برای مدیریت شهری اصل مسلم است
شهردار اصفهان با بیان اینکه در زمان حال فرهنگ برای مدیریت شهری اصل مسلم است، گفت: باید برای مردم برای خلاقیت فرهنگی ایجاد کنیم و در سایه این خلاقیت مردم از غم و غصه دور شوند که بودجه های بالایی در این خصوص در نظر گرفتیم.
قدرت الله نوروزی افزود: امروز یکی از ضروری ترین کارها ایجاد تفریح گاه ها و تفرجگاه ها و خلق فضایی برای شادابی مردم است که در این راستا گام های بزرگی برداشته شده و پردیس هنر اصفهان یکی از این اقدامات است.
وی ادامه داد: با قوت به این فعالیت ها ادامه می دهیم تا در همه مناطق شهری اصفهان شاهد امکانات فرهنگی و اجتماعی باشیم.
شهردار اصفهان اظهارداشت: طرح پردیس هنر یکی از طرح های بزرگ هنری است که هرگذر آن به نام یک هنر ساخته شد.
وی با بیان اینکه امروز برای اولین بار در اصفهان چنین مجموعه ای در اختیار مردم قرار گرفته است، تصریح کرد: پردیس هنر اصفهان با هزینه ای بالغ بر ٣٠٠ میلیارد ریال و در زمینی با مساحت ٨٠ هزارمتر مربع به بهره برداری رسیده است.
نوروزی با بیان اینکه امروزه در دنیا پارکهای موضوع محور وجود دارد، اضافه کرد: اما باید گفت پردیس هنر اصفهان اولین پارک موضوع محور اصفهان است.
وی بیان کرد : به زودی شاهد اجرای برنامه های فرهنگی، آموزشی، تئاتر و فیلم در مجموعه پردیس هنر هستیم.
شهردار اصفهان افزود: در یک سال و نیم گذشته چندین سینما در اصفهان ساخته شده و برای شادی و شور و نشاط مردم اقدامات فراوانی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: طرح سالن اجلاس بزرگترین طرح برای برگزاری مرکز همایش های بین المللی اصفهان و کشور است که این طرح شبانه روز در دست اجراست.
به گفته شهردار اصفهان از روز عید نوروز در پردیس هنر برنامه های متعددی اجرا می شود.
به گزارش ایرنا، در شهر اصفهان افزون بر 2 میلیون و 300 هزار نفر زندگی می کنند.
همچنین این خطه دارای 15 منطقه شهری، هفت هزار و 500 هکتار اراضی مسکونی، 700هزار خانه ، حدود 360 هکتار اراضی آموزشی، 50 هکتار پارکینگ، یکهزا رو 100 هکتار فضای عمومی و 300 هکتار باغ داخل محدوده شهری است.
9913/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.