به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقدام بی حساب و کتاب هیچ دستاوردی برای دشمنان نداشت و نخواهد داشت، زیرا ملت ایران با اینگونه حوادث انسجام خود را بیشتر حفظ خواهد کرد.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی سالهاست در تلاش برای مهار کشورمان است، تصریح کرد: آمریکا و همدستانش باید بدانند که چنین عملیات کوری بر آزادی، استقلال و خودکفایی ایران تاثیری نخواهد گذاشت و ملت را قوی تر از گذشته خواهد کرد.
این نماینده مجلس اظهارداشت: بدخواهان ایران از جمله آمریکا و اسراییل با همکاری کشورهای منطقه نظیر عربستان در چهل سال اخیر با انواع توطئه و ایجاد گروه های تروریستی مختلف، سعی در ضربه زدن به کشور را داشته اند، اما هیچگاه موفق نبوده اند.
وی تاکید کرد: این اقدام تروریستی که جان عزیزانمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرفت در پی حرکت عظیم امت اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن رقم خورد، که مردم در خیابان ها به ضد دشمنان به پا خاستند و آغاز دهه پنجم انقلاب را جشن گرفتند.
سالک خاطرنشان کرد: پیامی که می توان از حادثه اخیر دریافت کرد، حفظ انسجام ملی و وحدت است و دشمنان باید آگاه باشند که مردم همواره بر آرمان های خود تاکید می کنند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به حضور درخشان اصفهان در بزنگاه های تاریخ کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: مردم این خطه همواره در شجاعت، ایثار و شهادت پیشگام و پیشکسوت بودند و برای دفاع از وطن از هیچ تلاش و مجاهدتی فروگذار نکرده اند.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل وابسته به گروه القاعده با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنفجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد تاکنون 27 نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.
«میثم عبدالله زاده، ابراهیم صیادی، محمد صابری، ابوالفضل موسوی، مهدی نوروزی، روح الله بابایی، حیدر براتی، یونس امیری، علیرضا پناه پوری، یحیی براتی، علی اکبر قبادپناه، علی خادمی، محسن صفری، امید اکبری، حسین قدیری، اسماعیل کرمی، سعید سلیمی، عباس کوهی، داوود میرزایی، مرتضی فاضل، رضا رحیمی، حسن علی ترکیان و تقی مهرابی» از جمله شهدای این حادثه هستند.
به گفته جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان، شهیدان مرزبان مدافع حریم امنیت ایران اسلامی متعلق به 14 شهر و شهرستان استان اصفهان هستند.
دراین حادثه شهر اصفهان پنج شهید، خمینی شهر و درچه پنج شهید، فولاد شهر یک شهید، نجف آباد 2 شهید، شهرضا 2 شهید، شاهین شهر یک شهید، سمیرم 2 شهید، فلاورجان یک شهید، خور یک شهید، کاشان سه شهید، چادگان یک شهید، تیران یک شهید و آران و بیدگل هم یک شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.
پس از تشییع پیکر پاک این مرزبانان شهدایی که متعلق به دیگر شهرستان های استان اصفهان هستند روز یکشنبه در شهرهای خود تشییع می شوند.
6020/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.