به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه اصفهان افزود: در این حادثه 27 نفر از افسران سپاه، قهرمانان انقلاب و حامیان دین به شهادت رسیدند و شماری زخمی شدند و این حادثه دل هر انسان با وجدان و با شرفی را به درد آورده است.
وی خطاب به فرماندهان سپاه پاسداران اظهارداشت : پاسداران عزیز که امام در وصف شما فرمود اگر نبودید مملکت هم نبود و در روزهای سخت به داد این مملکت رسیدید و داعش را رسوا و ریشه کن کردید نباید مقابل این جنایت بی تفاوت باشید.
امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: مقابل این جنایت سکوت نخواهید کرد و شما با پاسخ و اقدام قاطع خود، دل مردم که پس از جشن انقلاب توسط دشمن به درد آمد را شاد خواهید کرد.
وی اظهارداشت: وظیفه ماست که در حمایت از شهادت و فداکاری این عزیزان در مراسم وداع آنها امشب در حسینیه ناحیه مقاومت امام صادق اصفهان حضور یابیم و روز شنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر آنها که از بزرگمهر تا گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود، شرکت کنیم و به دنیا بفهمانیم که این جنایات و ترورهای کور، نشانه ترس دشمنان ماست.
میردامادی با بیان اینکه جنایتکاران مزدور آمریکا با دلارهای آل سعود در دل شب به پاسداران امنیت کشور ما که مراقبت می کنند تا این دزدهای خائن وارد کشور نشوند، حمله و اتوبوس حامل آنها را در اقدامی تروریستی منفجر می کنند، اضافه کرد: اگر آمریکا راست می گوید به جای این تروریست های مزدور، خود وارد میدان جنگ شود تا شیران ایران اسلامی، سربازانش را به درک و جایگاه جهمنی شان واصل کنند.
وی در بخشی از سخنان خود به حضور شکوهمند مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: 40 سال از انقلاب اسلامی گذشت و در این مدت شیاطین از غرب و شرق و حتی برخی کشورهای خاورمیانه که مدعی مسلمان بودن هستند تمام قدرت شیطانی خود را جمع کردند تا این انقلاب پا نگیرد چون انقلاب اسلامی، کاخ نشین ها ، ظلم، استکبار و استبداد را در دنیا کنار می زند.
امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: رهبری فرمودند مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال دیدنی تر و بهتر از همه سالهاست و دیدید که عظمت این راهپیمایی امسال از همه 39 سال قبل بالاتر و با عظمت تر بود.
وی افزود: 40 سال است که ملت ایران با همه وجود مقابل دشمنان ایستاده اند و چون توجه به خدا دارند حرکت انقلاب اسلامی ادامه می یابد تا وقتی که آمریکا را زیر پای خود بکشند.
میردامادی با اشاره به حضور گسترده مردم در این راهپیمایی گفت: میدان امام اصفهان مملو از جمعیت بود و راهپیمایی 22 بهمن در سایر استان ها از جمله تهران، شیراز و مشهد همینطور بود.
وی اظهارداشت: تا این فکر، ایمان و اعتقاد و حالت انقلابی در وجود ملت ایران است، آمریکا و اصحاب آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
امام جمعه موقت اصفهان به جنایت های آل سعود در منطقه اشاره کرد و گفت: حکومتی که عقل، ایمان، حیثیت و انسانیت را از دست داد و 500 میلیارد دلار برای خرید اسلحه به رئیس جمهور وحشی آمریکا داده و در مقابل رئیس جمهور وحشی آمریکا گفته است اینها ( حکومت آل سعود) همانند گاو هستند و باید شیر آنها را بدوشیم.
وی در ادامه به پیام مهم رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی پس از حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: اگر ملت و مسئولان ما زیر نظر رهبری راه خدا را بپیمایند، خدا همیشه با آنها خواهد بود و هیچ رذل و پستی نمی تواند به آنها ستم کند.
امام جمعه موقت اصفهان افزود: یکی از برکات تقوا این است که خدا همیشه با تقوا پیشه گان است بخصوص افرادی که کار نیک انجام می دهند و به جامعه و کشور خود کمک می کنند.
وی ادامه داد: رهبر حکیم، بیدار و مومن پیام کاربردی و راهبردی مهمی را به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر و در آن مسائل گذشته و آینده را بسیار شیوا و جامع تبیین کردند و عوامل پیروزی و دستاوردهای انقلاب و نقاط ضعف را برشمردند و راهنمایی های ارزشمند و کارسازی را به مسئولان کردند.
وی میردامادی اضافه کرد : امیدواریم که مسئولان ، دولت و رئیس جمهور تحت هدایت رهبری و با به کارگیری رهنمودهای ایشان مملکت را همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند به پیشرفت برسانند و این انقلاب تا رسیدن به ولایت عظما که همان ولایت حضرت مهدی (عج) است ، ادامه یابد و پرچم این انقلاب به دست امام عصر تحویل داده شود.
/6026/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.