سرتیپ دوم پاسدار سید رضا مرتضویان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: اقدامات تشخیصی مناسب روی مجروحان صورت گرفته و در حال اجرای اقدامات درمانی مناسب هستند ‌و انشاالله به زودی مداوا و به خانواده هایشان باز می گردند.
وی در خصوص برخی از مجروحان بستری در مراکز درمانی زاهدان، اظهارداشت : این افراد پس از یک سری اقدامات درمانی به اصفهان منتقل خواهند شد.
رییس بیمارستان شهید صدوقی سپاه اضافه کرد : بیمارستان ‌های نیروهای مسلح این آمادگی را دارند که در صورت حوادث طبیعی یا غیر طبیعی و بحرانها مانند حوادث تروریستی سریع با تغییر وضعیت امدادرسانی مناسب به مجروحان را داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده هرگونه اقدامی علیه نیروهای مسلح با پاسخ محکم نیروهای مسلح مواجه شده است و دشمنان بدانند جواب محکم و دندان شکنی از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریافت خواهند کرد و این بار جوابی محکم به این اقدام مذبوحانه و ناجوانمردانه داده خواهد شد.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.
6026//7134
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.