به گزارش ایرنا، آیت الله ˈمرتضی مقتداییˈ پنجشنبه شب در یادواره 500 شهید دفاع مقدس رهنان در گلزار شهدای این شهر افزود: پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی معجزه اول قرن و رسیدن این نظام به چهل سالگی معجزه دوم قرن است.
وی با بیان این که تمام دنیا در جنگ تحمیلی علیه نظام اسلامی از صدام و عراق حمایت می کردند ، اظهارداشت : نظام اسلامی به برکت خون شهدا و حضور مردم در صحنه، با وجود همه کارشکنی ها، دشمنی ها و تحریم ها تا امروز دوام آورده است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت:
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد : دشمنان تصور می کردند با مرگ امام خمینی(ره) نظام اسلامی دچار بحران شده و سقوط خواهد کرد.
وی یادآور شد : مقام معظم رهبری از آن زمان تا امروز با تدبیر و حکیمانه انقلاب اسلامی را با همان روش امام (ره) اداره کرده اند و امنیت و آرامش در کشور حکمفرماست.
آیت الله مقتدایی تصریح کرد: بعد از رحلت امام (ره) تنها کسی که از نظر علم، تقوا، مدیریت و تدبیر دارای جامع الشرایط بود، آیت الله سید علی خامنه ای بود.
وی گفت: ولی فقیه جانشین امام زمان(عج) و با 2 واسطه بعد از پیامبر(ص) جانشین خدا بر روی زمین است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تعداد 500 شهید شهر رهنان گفت: تعداد شهدای این شهر نشان دهنده توجه و ارادت مردم این شهر به نظام اسلامی، انقلاب و ولایت فقیه است.
یادواره 500 شهید دفاع مقدس شهر رهنان ازتوابه استان اصفهان با حضورسردار سید یحیی رحیم صفوی و جمعی از اقشار مردم و خانواده معظم شهدا در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.
/6026/7150
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.