به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز یکشنبه دردیدار با نیروهای نظامی و امنیتی استان مرکزی، افزود: کارنامه نیروهای مسلح در بخش های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی درخشان است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد، کشور توانسته راه عزتمندی را بپیماید.
وی ادامه داد: اقتدار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور سدی محکم در برابر تهدید دشمنان است و همواره آمادگی حداکثری برای شناسایی و مقابله با توطئه های دشمنان وجود دارد و نیروهای نظامی و امنیتی ظرفیت حداکثری را در وحدت رویه و هم افزایی برای مقابله با تهدیدها دارند.
امام جمعه اراک بیان کرد: صیانت از ارزش های والای نظام اسلامی و جایگاه رفیع ولایت فقیه نخستین وظیفه نیروهای نظامی و امنیتی است و در باید در این راستا توطئه های دشمنان بهنگام شناسایی و مهار شود.
وی بیان کرد: وجود فسادهای مالی در دستگاه های مختلف نه تنها هدر رفت بیت المال و اموال مسلمین را به دنبال دارد، بلکه موجب بی اعتمادی عمومی نیز می شود، بنابراین نیروهای نظارتی و امنیتی وظیفه دارند فعالیت تمامی دستگاه های اجرایی را به خوبی زیر نظر داشته و از هر گونه فساد مالی خواسته و یا خواسته جلوگیری کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: مسایل و مشکلات اقتصادی صندوق های قرض الحسنه که با اسامی اهل بیت(ع) در راستای سوء استفاده از اموال مردم راه اندازی شده بودند بیش از 240 هزار میلیارد ریال به بیت المال مسلمین خسارت وارد کردند که اگر نظارت مداومی بر فعالیت این صندوق ها بود امروز مردم اینگونه متضرر نمی شدند.
آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: برخورداری از یک نظام امنیتی و نظارتی مقتدر برای صیانت از اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب اهل بیت(ع) در طول تاریخ اسلام بی سابقه است و نظام امنیتی کشور باید از این فرصت ارزشمند به بهترین شکل ممکن استفاده کند.
امام جمعه اراک افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشاکش بحران های مختلف امنیتی جز به رضایت خداوند در تامین امنیت مردم ایران و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی اندیشند و فعالیت این نهاد انقلابی سرمایه نرم نظام اسلامی محسوب می شود.
استان مرکزی 12 شهرستان، 23 بخش، 33 شهر، 795 روستای دارای دهیاری و یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/6-13/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.