به گزارش ایرنا، مرکز خدمات جامع سلامت باغشاد با اعتبار 22 میلیارد ریال به مساحت یکهزار متر مربع و کاربری بهداشتی و درمانی توسط بنیاد علوی روز پنجشنبه بهره داری شد.
این مرکز دارای پزشک، پرستار، مراقب سلامت و داروخانه است و انواع خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم ارائه می کند.
همچنین مرکز شبانه روزی خدمات جامع سلامت ورنامخواست با اعتبار 10 میلیارد ریال و مساحت 600 متر مربع با کاربری بهداشتی درمانی توسط خانواده خیر مرحوم اشراقی افتتاح شد.
این مرکز دارای پزشک، مراقب سلامت، خدمات مامایی، پرستاری، آزمایشگاه و داروخانه است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: یک جامعه سالم باعث ایجاد اعتماد اجتماعی و امنیت می شود و باید قدر سلامت و امنیتی که اکنون در کشورمان داریم را بیش از پیش بدانیم.
طاهره چنگیز افزود: مردم نقش بسزایی در حفظ سلامتی در جامعه دارند که این کار را می توانند با اصلاح سبک زندگی انجام دهند و مسوولان نیز باید با توسعه زیرساخت‌ها در این زمینه تلاش کنند.
وی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: دستاوردهای بسیاری در بخش سلامت، بهداشت و درمان در چهار دهه گذشته داشته ایم که ارتقای شاخص های زندگی از جمله امید به زندگی و کاهش مرگ و میر نوزادان و اجرای طرح های بزرگ مانند تحول نظام سلامت و احداث بیمارستان های مجهز و جامع از جمله آنهاست.
شهرستان لنجان با حدود 260 هزار نفر جمعیت در فاصله 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان است و 24 مرکز و پایگاه بهداشت و 21 خانه بهداشت دارد.
3011/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.