رضا عبدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک گروه پزشکی شامل پزشک عمومی، بهیار و دارویار و کارشناس بهداشت خانواده در این روستاهای سخت گذر حضور پیدا کردند و به ویزیت و مداوای اهالی آنها پرداختند.
وی اضافه کرد: این گروه پزشکی خدماتی چون ویزیت، پانسمان، تحویل دارو، آموزش های بهداشتی و درمانی و مشاوره های تنظیم خانواده را به صورت رایگان به مردم این روستاها عرضه کردند.
عبدی گفت: اعزام گروه های پزشکی در راستای بهره مندی مردم ساکن در مناطق محروم و کم برخوردار از خدمات بهداشتی و درمانی و با همکاری بسیج جامعه پزشکی صورت می گیرد.
وی اضافه کرد: این گروه پزشکی در این 2 روستا در مجموع به 160 نفر خدمات پزشکی و دارویی رایگان، آموزش های خود مراقبتی و تست فشار خون ارایه کردند.
مسوول بسیج جامعه پزشکی شاهین دژ گفت: بسیج جامعه پزشکی شاهین دژ از ابتدای سال جاری تاکنون پنج اکیپ پزشکی به مناطق روستایی و سخت گذر این شهرستان اعزام کرده و تا پایان سال سه اکیپ دیگر را به این مناطق اعزام می کند.
به گزارش ایرنا، خدمت رسانی به اقشار کمتر برخوردار جامعه در راستای محرومیت زدایی در حوزه سلامت و بهداشت از اهداف اصلی بسیج جامعه پزشکی است.
شاهین دژ دارای 91 هزار نفر جمعیت است که 38 هزار نفر آن در مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی ساکن هستند.
9903/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.