به گزارش ایرنا، شهردار کاشان در این آیین گفت : طرح ساماندهی، زیباسازی و بهسازی پارک شهید ابراهیم زاده واقع در بلوار ملاصدرا به مساحت بیش از یک هکتار که 13 میلیارد برای ساخت آن هزینه شده، نخستین طرحی است که به بهره برداری رسید.
سعید ابریشمی راد با اشاره به تمهید مبلمان شهری، آلاچیق، باربیکیو و فضای بازی کودکان در این پارک افزود: شهرداری در راستای جبران کمبود فضای سبز در منطقه یک، تصمیم به تبدیل مسیر مورد نظر به یک فضای سبز کارآمد گرفت.
وی بیان کرد: طرح ساختمان جدید ایستگاه شماره یک آتش نشانی کاشان (شهدای دفاع مقدس) به مساحت 800 مترمربع با اعتبار نزدیک به 10 میلیارد ریال اجرا شد که این ایستگاه دومنظوره بخشی زیادی از شهر را زیر پوشش قرار می دهد.
شهردار کاشان با اشاره به هزینه 10 میلیارد ریالی یک دستگاه خودروی آتش نشانی که در حاشیه این آیین رونمایی شد، بهره برداری از سالن اجتماعات ملاصدرا در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی را مورد اشاره قرار داد.
وی اضافه کرد: همچنین طرح 500 مترمربعی ششمین ایستگاه آتش نشانی کاشان در بلوار بوستان آغاز شد که اجرای آن را فردی نیکوکار بر عهده گرفت و شامل یک سازه بتنی برای بخش‌ های عملیاتی، واحد آموزش و اتاق پذیرایی خواهد بود.
ابریشمی راد یادآور شد: این طرح ها به نمایندگی از 40 طرح با اعتبار افزون بر 400 میلیارد ریال در کاشان به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ زنی شد که از جمله شامل 11 طرح ساخت بوستان است و در مجموع 35 هزار مترمربع به فضای سبز شهری می افزاید.
وی سه بلوار هر یک به طول 1.5 کیلومتر و 100 معبر فرعی شهری به وسعت 250 هزار مترمربع را از دیگر طرح ها برشمرد.
به گزارش ایرنا، مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ ها و دهیاری ‌ها در بدو ورود به کاشان با حضور در آرامستان دار السلام گلابچی به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.
6136/8123/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.