به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان عصر دوشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و نساجی مازندران افزود: دو ماه فرصت داشتیم تا تیم ذوب آهن را آماده کنیم و20 روز زودتر از سایر تیم ها نیز تمرینات خود را برای نیم فصل دوم شروع کردیم زیرا از سایر تیم ها عقب تر بودیم.
وی با قدردانی از حمایت مسئولان باشگاه ذوب آهن افزود: تیم ما برای دیدار فردا به بهترین شکل آماده رویارویی با نساجی است و برای پیروزی در این دیدار، همه تلاش خود را انجام خواهد داد.
منصوریان گفت: فردا دیدار سختی خواهیم داشت چون شناختی از تیم جدید نساجی ماندران نداریم.
وی افزود: تفکرات سرمربی نساجی یعنی مجید جلالی با جواد نکونام سرمربی سابق این تیم متفاوت است اما امیدواریم فردا سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.
منصوریان با اشاره جدایی سه بازیکن ذوب آهن در نیم فصل گفت: اعتقاد دارم در نقل و انتقال میان فصل نمی توان خریدهای خوبی کرد چون خوب های هر باشگاه در تیم های خود باقی می مانند.
وی همچنین با اشاره به جذب محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم پدیده مشهد و سابق ذوب آهن افزود: باید از خلعتبری تشکر کنیم چون این بازیکن وقتی تمرین می کنند مثل یک جوان 18 ساله است.
وی اضافه کرد: از بازیکنانی مانند قاسم حدادی فر و محمدرضا خعتبری می توان برای جوانان الگو ساخت.
سرمربی ذوب آهن یادآور شد: با توجه به از دست دادن 'ادی هرنانداز' بازیکن خارجی ذوب آهن، تیم ما یک مهاجم نوک کم داشت و حدود60 تا 72 بازیکن را بررسی کردیم ولی قیمت آنها بالا بود.
وی گفت: با این حال، یک خارجی به نام 'کریستین اوساگوآنا'، فورارد نیجریه ای را جذب کردیم و امیدوارم در لیگ ما، کیفیت بازی خود را به نمایش بگذرد.
منصوریان افزود: این بازیکن 27 ساله است و تقریبا بازیکنان سیاه پوست، فیزیک بهتری نسبت به سفیدها دارند.
وی اضافه کرد: این بازیکن با انگیزه است و مرا مجاب کرد که برای بازی فردا در فهرست 18 نفره تیم ما قرار بگیرد که اگر لازم شد در30 دقیقه پایان بازی از او استفاده می کنم.
وی با ابراز خرسندی از حضورش در اصفهان گفت: ذوب آهن بنگاه بازیکن سازی است و می تواند با فولاد خوزستان، بهترین آکادمی های فوتبال ایران باشد.
وی اظهار داشت: نتیجه بازی فردا را نمی توان پیش بینی کرد ولی به پیروزی در این دیدار فکر می کنیم و باید این تفکر به بازیکنان و سکوها نیز منتقل شود.
وی حمایت تماشاچیان از تیم ذوب آهن را خواستار شد و افزود: ما خیلی تنها هستیم و اگر هشت هزار هوادار در سکوها حضور یابند تیم ما یار دوازدهم خود را خواهد داشت.
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و نساجی مازندران در چهارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور روز سه شنبه 16 بهمن ساعت 18:15 در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.
6027/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.