به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین طیبی فر روز پنجشنبه در یادواره شهدای روحانی اردستان افزود: این شهرستان افزون بر 300 نفر شهید دارد و تعدادی از آنها روحانی و طلبه هایی مانند شهید آیت الله سید حسن مدرس می باشند.
وی با اشاره به سه هزار روحانی و طلبه از استان اصفهان در دوران انقلاب و دفاع مقدس و شهادت نزدیک به 600 نفر از آنها بیان کرد: شهدا بودند که امنیت و اقتدار کشور و نظام اسلامی را حفظ کردند و اگر آنها نبودند، وضعیت کشور امروز نامناسب بود.
مسوول امور روحانیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: انقلاب اسلامی دیواری است که به خون شهید آغشته و باید این گنج حفظ شود و افراد دارای صلاحیت از آن ارث ببرند؛ نباید اجازه داد که دست دزدان به آن گنج برسد.
وی یادآور شد: زمانی دشمنان با هدف تلاش برای حذف نام شهدا برای خراب کردن این دیوار تبر برداشتند؛ برخی بر این باور بودند که انقلاب تمام شده، برخی بحث کنار گذاشتن ولایت فقیه را طرح می کردند و همین ها پس از جنگ می گفتند که به دلیل مقام والای شهدا، بحث آنها در سیاست نیاورید.
طیبی فر عنوان کرد: آمریکا، صدام را مامور راه انداختن جنگ کرد و آنها قاتلان شهدای ایران هستند؛ چگونه می شود که صحبت از شهدا کرد اما نامی از آمریکا به میان نیاورد.
وی بحث فتنه را خط قرمز نظام دانست و افزود: برخی باور دارند امروز باید در قالبی برویم که با دنیا همرنگ شده و از اندیشه لیبرالسیم پیروی کنیم؛ در فتنه 88 و حضور مردم در 9 دی مگر می توان نامی از آمریکا نبرد؛ مگر آنها از مسئولان این فتنه نبودند.
مسوول امور روحانیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: آمریکایی ها در سوریه پایگاه درست کردند اما ایران با موشک های دور برد داعش را هدف قرار می دهد، امروز وقتی دونالد ترامپ به بغداد می رود، کسی به وی اعتنا نمی کند که اینها همه از برکت انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد: شهدا در کشور امنیت ایجاد کردند و اگر اقتصاد مقاومتی را در کشور پیاده کرده بودیم، امروز برخی مشکلات را نیز نداشتیم.
طیبی فر اضافه کرد: وصیت نامه شهدا اغلب توصیه به پیروی از ولایت فقیه و مشروعیت ما با این اصل است و اگر غیر این کار کنید، خیانت کردید.
وی تاکید کرد: شهدای روحانی بیشتر طلبه های جوان بودند که در کنار شهدای دانش آموز و فرهنگی همه برای حفظ ارزش ها مبارزه کردند و امروز مدرسه ها نیز باید دین مدار باشند نه اینکه با دیکته اندیشه برخی افراد، فردا جوانان در مقابل شهدا قرار بگیرند.
مسوول امور روحانیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه از پدران و مادران خواست تا به رغم مخالفت برخی، فرزندانشان را چنان تربیت کنند که با حفظ راه و یاد شهدا در فضای مجازی گمراه نشده و برابر انقلاب نایستند.
به گزارش ایرنا، یادواره هشت شهید روحانی شهرستان اردستان در شهر زواره برگزار شد.
اردستان در مجموع 320 شهید، 550 جانباز و 44 آزاده تقدیم کرده که از این تعداد 2 شهید و 6 جانباز مربوط به مبارزه های دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 و سایر آنها والامقامان دوران دفاع مقدس هستند.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.