حجت الاسلام کاظم زنگنه در آئین اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه که جمعه شب در سالن 6 هزارنفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، افزود: دشمنان تلاش بسیار دارند تا روح یاس و ناامیدی را به جامعه القا کنند اما با بودن دختران زینبی و مادران فاطمی باید این آرزوی خود را به گور ببرند.
وی با تاکید براینکه حیا، گفتنی و نشر دادنی و فهماندنی است، اظهار داشت: ادب، عدل و دین با وجود حیا در جامعه جاری و ساری خواهد شد و به همین خاطر دشمنان آن را برنمی تابند.
حجت الاسلام زنگنه از حیا به عنوان یک ارزش والای اسلامی یاد کرد و خطاب به دختران و همسران کارکنان سپاه پاسداران حاضر در این جشنواره فرهنگی ورزشی، افزود: شما ورزشکاران، سختی راه را برای حضور در جشنواره، تحمل کرده اید که این جای تقدیر دارد.
وی گفت: سومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه در زنجان نسبت به نخستین جشنواره که در اصفهان برگزار شد از سطح بالایی برخوردار است و این حاصل تلاش و علاقه مندی خانواده سپاه به فعالیت های فرهنگی ورزشی است.
حجت الاسلام زنگنه با تقدیر از عوامل اجرایی، مربیان، داوران، سپاه زنجان، اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه زنجان و دیگر دستگاه های ذیربط در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره، عید غدیر را تبریک گفت و افزود: شما باید نشاط و شادمانی خود را با امیر المومنین (ع) پیوند بزنید.
وی ادامه داد: هر انسانی اگر از وجود صدق، حیا، حسن خلق و شکرگذاری برخوردار باشد در این صورت گناهش تبدیل به حسنه می شود که باید به این چهار مقوله بسیار مهم توجه وافر شود.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز گفت: سرمایه گذاری در برنامه های فرهنگی ورزشی هزینه نیست و باید از این فرصت بهترین استفاده را در مقابل جنگ نرم دشمنان کرد.
سردار جهانبخش کرمی افزود: شادی و نشاط دختران و همسران کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور در برنامه های فرهنگی ورزشی ، دشمن شکن است و آنها باید بدانند که خواهران نیز در کنار رزمندگان اسلام و گوش به فرمان رهبری برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای این انقلاب در صحنه هستند.
وی اظهار داشت: با حضور در صحنه به حتم نقشه ها و توطئه های دشمنان انقلاب و نظام در این جنگ فرهنگی نقش برآب خواهد شد.
سردار کرمی به برگزاری سومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمشم خانواده سپاه در استان زنجان اشاره کرد و افزود: این جشنواره در واقع یکی از برنامه های خوب و جذابی است که مرکز فرهنگی خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا می کند.
به گزارش ایرنا، سومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه با حضور قریب یک هزار و 700 ورزشکار در رشته های والیبال، شنا، دارت، آمادگی جسمانی، تکواندو و تیراندازی و از 31 مرداد امسال تا 2 شهریور جاری برگزار شد.
رشته تیراندازی در سالن اختصاصی این رشته ورزشی، تکواندو در خانه تکواندو و رشته های والیبال، دارت، شنا و آمادگی جسمانی نیز در دانشگاه زنجان انجام شد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.