امام جمعه میاندوآب گفت: سپاه بازوی اقتصادی و نظامی کشور و رهبری و دولت است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی؛ حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز جمعه میاندوآب با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همان رسالتی را که اباعبدالله الحسین 1400 سال پیش داشت، در قرن اخیر بر عهده دارد و بازوی توانمند نظام و انقلاب است گفت: اگرچه هر از گاهی دشمنان حجمه های خود را متوجه سپاه می کنند و قصد نابودی این ارگان نظامی را دارند نشانه این است که از نام سپاه لرزه بر اندامشان افتاده است.

حجت الاسلام حسن زاده  با اشاره به اینکه سپاه یک نهاد نظامی و فرهنگی است، گفت:زمانی که گروههای تروریستی در کردستان و بلوچستان و اعراب و ... به فکر تجزیه کشور بودند این سپاه بود که مقابل این فتنه ها ایستاد و آنها را خنثی کرد و گرنه که الان کشور را به 4 بخش تقسیم کرده بودند.

وی ادامه داد: در طول 8 سال دفاع مقدس هم این نیروهای سپاهی بودند که با درایت امام خمینی (ره) و با پشتیبانی امام زمان (عج) توانستند جنگ را مدیریت کنند و آمریکا از ترس همین نظامیان کشور است که جرات جنگ با ایران را ندارد وگرنه که ایران هم به سوریه ای دیگر تبدیل می شد.

امام جمعه میاندوآب به فعالیت های اقتصادی سپاه هم اشاره کرد و گفت:نقش سپاه در محرومیت زدایی ها و بهبود وضعیت اقتصادی کشور هم انکار ناپذیر است .

حجت الاسلام حسن زاده به نابودی داعش توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت: داعش گروهک نبود ، بلکه یک لشکر دوره دیده و آزموده بود و فرماندهان و دلیرمردان سپاه توانستند نسخه این لشکر را بادرایت بهم بپیچند.

وی ادامه داد: دین مجموعه ای از مقررات و قوانین متشکل از سه شاخه اعتقادات و اخلاقیات و احکام است و نباید قول آدم های فریب کار زمانه را بخوریم تا بنام دین حرف های دیگری به جز این شاخه ها به ذهن ما وارد کنند.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.