به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی فدوی روز شنبه در همایش بزرگ بسیجیان در ورزشگاه 17 شهریور اردستان بیان کرد: بسیجیان جان بر کف 40 سال مداوم در برابر دشمنان قسم خورده ایران ایستادند که هر بار به نوعی ضد نظام اسلامی توطئه کرده اما با شکست رو به رو شدند.
وی افزود: بسیجیان با مایه گذاشتن از جان در این سال ها وظیفه های خود را به سرانجام رساندند و این بار نیز مایه افتخار می شوند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران عنوان کرد: جز دوره صدر اسلام در هیچ زمان دیگری با نظام اسلامی اینقدر دشمنی نشده اما نتوانستند برابر ایران موفق شوند.
وی با بیان اینکه امروز آمریکایی ها جرات تجاوز به ایران را ندارند، تاکید کرد: ایمان و اعتقاد قلبی مردم موجب تحقق وعده الهی شده که هرگز تغییر پذیر نیست، به شرط اینکه رعایت موازین دینی و شرعی بمانند شهدا و خانواده های آنها همواره سرلوحه قرار گیرد.
فدوی یادآور شد: شهدا با گذشتن از همه هستی خود و گام نهادن در مسیر سعادت، از آرمان های مقدس اسلام و نظام اسلامی دفاع کردند؛ این غیرت و توجه به اسلام از خصلت های آسمانی است که در این 40 سال از سوی مردم ایران به نمایش درآمده و تبلورش در نهاد مقدس بسیج است.
وی اضافه کرد: گاه ممکن است نامشان در جایی ثبت نباشد اما خدمتگزاری بسیج برای جامعه مشخص است، همچنان که در مسائل اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی اثرگذار بودند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز خدمات بسیج، سرافرازانه هزاران کیلومتر دورتر از خانه ادامه دارد، همچنان که قشر دیگری از مردم نخبه ایران در رده های بالای علمی دنیا حضور دارند.
وی در ادامه نیز به برخی از ظرفیت ها و مشکلات موجود در شهرستان اردستان اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج باید در زمینه محرومیت زدایی وارد عمل شده و در حد توان به ایجاد فرصت های شغلی برای مردم کمک کنند.
نزدیک به 27 هزار نفر در شهرستان اردستان عضو تشکیلات بسیج هستند.
اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.