به گزارش ایرنا، روابط عمومی دادستانی کل کشور روز شنبه به نقل از علی اصفهانی اعلام کرد: صبح چهارشنبه هفته گذشته، پلیس مواد مخدر 2 نفر را به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر و روانگردان، دستگیر و به بازداشتگاه منتقل کرد.
وی افزود: بعد از ظهر آن روز، ماموران پلیس، این 2 نفر را برای تفهیم اتهام به دادسرا اعزام و قاضی کشیک برای آنها قرار تامین صادر کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز اصفهان اضافه کرد: زمانی که ماموران قصد تحویل این افراد به زندان شهر را داشتند، یک گروه سه نفره در مقابل زندان و به قصد فراری دادن متهمان با اسلحه به ماموران نیروی انتظامی تیراندازی کردند که در جریان آن، ستوان یکم محمود رفیعی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
وی ادامه داد: این افراد که صورت خود را پوشانده بودند، پس از تیراندازی، به همراه 2 متهم یاد شده و بوسیله یک دستگاه خودروی سمند از صحنه گریختند.
اصفهانی تصریح کرد: با صدور دستور قضایی، گروهی متشکل از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و جرائم جنایی آگاهی، به تعقیب و گریز متهمان اقدام کردند که با تلاش انجام شده هر پنج متهم پس از چند ساعت دستگیر شدند.
وی بیان کرد: در جریان این عملیات، افرادی که با همکاری متهمان، به مخفی کردن ادله جرم و اموال سرقت رفته اقدام کرده بودند نیز دستگیر شدند.
6027/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.